שר המורשת: "צריכים להכריז שהמחבלים בני מוות"

    אייל ראובן 1 Comment on שר המורשת: "צריכים להכריז שהמחבלים בני מוות"

    שר המורשת מעוצמה יהודית, עמיחי אליהו ב"מהדורת הבוקר": "צריך להטיל גם עונש מוות על המחבלים וגם לגרש את המשפחות שלהם. מדינת ישראל צריכה להכריז שהם בני מוות, ולהיפטר ממשפחותיהם כפשוטו. היועצת המשפטית לממשלה צריכה לייעץ ותו לא. אם היא לא תבין את מקומה, היא צריכה להתפטר. שיהיה ברור: אנחנו ניישם את הפיתרון לתיקון מערכת המשפט"

    צילום: משה ביטון
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת, עמיחי אליהו לבצלאל קאהן ודו חכם ב"מהדורת הבוקר": "צריך לפעול גם בעונש מוות למחבלים, וגם לגרש את המשפחות. מדינת ישראל צריכה להכריז שהם בני מוות, ולהיפטר ממשפחותיהם כפשוטו. מה אתה חושב? שהם רוצים לחיות בעזה וברש"פ או בישראל. 84 פעמים מדינת ישראל שיחררה מחבלים עם דם על הידיים. נשמע לכם הגיוני? חייבים לרסק אותם"

    "אני לא מותח ביקורת על ממשלת ישראל הנוכחית, היא עובדת נכון ומדויק. מפרקת את חוסר האיזון מול מערכת המשפט. איך היועמש"ית אומרת שזה נגד החוק הישראלי? אנחנו החוק, הכנסת קובעת אותו והעם הוא הקובע. אם היא מתנגדת – כנראה היא עוברת על החוק"

    "אם היועמ"שית לא תבין את מקומה, היא צריכה לייעץ, כשמה ותו לא. אם כן היא צריכה להתפטר, או שנפטר אותה. אנחנו הולכים צעד אחרי צעד, אחרי זה נתפנה להעברת חוק היועמ"שים. במצב הנתון אנחנו צריכים להתעסק בדבר אחד, פיתרון למערכת המשפט"

    "אנחנו צריכים להשלים את המהפך של מנחם בגין שימין שולט. אנחנו מוכנים לשמוע את טענות הצדדים השונים. אני חושב שאנחנו עושים צעדים משמעותיים. הורדנו את המיסוי על החד-פעמי. אני יכול להבטיח שלמרות עליית מחירי הדלק, המחירים ירדו. הכלכלנים של הימין יודעים מה הם עושים, אנחנו צריכים לתקן את הנזקים האדירים של בנט ולפיד"

    "איך אפשר להוריד את המחירים תוך חודש? חברי הכנסת והשרים החדשים עוד לא יודעים איפה החנייה שלהם. סמוטריץ' יודע מה הוא עושה, באנו לעבוד למען תושבי ישראל" סיכם השר.

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש אנשים (בעיקר המזרחי) ששוכחים שאנחנו בגלות…
      הפתרון האמיתי זה לעשות תשובה ולהתפלל להקב"ה שיגאל את עמ"י גאולה שלמה.