נתניהו: "לא מחפשים הסלמה, ערוכים לכל אפשרות"

    שלמה ריזל No Comments on נתניהו: "לא מחפשים הסלמה, ערוכים לכל אפשרות"

    לאחר שביקר את פצועי הפיגועים נתניהו הגיע לישיבת הממשלה: "גורמי הטרור מבקשים לטבוח בנו ללא הבחנה ולכן כולנו חייבים להתלכד כאיש אחד במאבק בלתי מתפשר נגדם"

    צילום: חיים צח\לע"מ
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בפתח ישיבת הממשלה, והתייחס לטרור שמרים את ראשו בימים אלו. "אני בא עכשיו מבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים, שם ביקרתי את הפצועים משני הפיגועים הקשים בירושלים. כולנו מאחלים להם רפואה שלמה ומהירה ומחזקים את הצוותים הרפואיים שמטפלים בהם במסירות אין קץ".

    "הקבינט אישר אתמול שורה של צעדים למאבק בטרור. ביד אחת אנו מגבירים את הפריסה והפעילות של כוחות הביטחון, וביד השנייה אנו גובים מחיר ממבצעי הטרור ותומכיהם. אטמנו הבוקר את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע הנפשע בירושלים ובהמשך ביתו ייהרס. החלטנו על שלילת זכויות בביטוח הלאומי ממשפחות תומכות טרור" הוסיף נתניהו.

    "בממשלה נדון היום על שני צעדים נוספים: שלילת תעודות זהות ושלילת תושבות ממשפחות מחבלים תומכות טרור. במקביל אנחנו מרחיבים ומזרזים מתן רישוי לנשק לאלפי אזרחים ישראלים, זה כולל גם את שירותי ההצלה"

    "לדוגמא, לזק"א יש 3,000 מתנדבים רכובים ברחבי הארץ, רק קומץ קטנטן מהם חמושים" אמר ראש הממשלה. "תארו לכם, שהם וגם אחרים, יהיו חמושים. זה כמובן מגדיל באופן משמעותי את יכולת התגובה, כי אנחנו רואים פעם אחר פעם, כולל אתמול בעיר דוד, שאזרחים גיבורים, מיומנים וחמושים, מצילים חיים".

    "כמו כן, נחליט בקרוב על צעדים לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון, כדי להבהיר לטרוריסטים שמבקשים לעקור אותנו מארצנו שאנחנו כאן כדי להישאר. בנוסף הנחיתי את ראש המל"ל לבדוק צעדים נוספים שעלו בקבינט שיוצגו לציבור בהמשך".

    "אני מבקש לשבח שוב את השוטרים שחתרו למגע וחיסלו את המחבל בנווה יעקב. אני מבקש לשבח גם את סגן נ' קצין הצנחנים, שהיה בחופשה בעיר דוד עם יתר בני המשפחה, ויחד עם אביו, בתושיה ובגבורה חתרו למגע וניטרלו את המחבל. אני מבקש לשבח את כל כוחות הביטחון שפועלים מסביב לשעון במאבק נגד הטרור".

    לסיכום אמר ראש הממשלה: "איננו מחפשים הסלמה, אבל אנחנו ערוכים לקראת כל אפשרות. התשובה שלנו לטרור היא יד קשה ותגובה עוצמתית, מהירה ומדויקת. גורמי הטרור מבקשים לטבוח בנו ללא הבחנה ולכן כולנו חייבים להתלכד כאיש אחד במאבק בלתי מתפשר נגדם. אנחנו ננצח אותם".



    0 תגובות