גב' יפה דרעי בראיון מפויס: "צריך להיות חכם מצודק"

    אסתי פלד 2 Comment on גב' יפה דרעי בראיון מפויס: "צריך להיות חכם מצודק"

    אשת יו"ר ש"ס, גב' יפה דרעי בראיון לתוכנית "פילפוליטיקה": הייתי אופטימית ביחס למשפט, זה היה עניין כל כך מוזר ושולי. ציבור גדול הצביע בשבילו, וגם הם ראו בו המבוגר האחראי. אבל אני גם מציאותית ומכירה את הלך הרוח והשנאה בתקשורת שמקלקלת את השורה. בסוף ביבי דואג לעצמו, הוא בעצמו נמצא בבעיה שלו. אבל הוא מבין גם את התרומה של אריה שהחזיק את הקואליציה מאחוריו"

    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גב' יפה דרעי בראיון לעוה"ד אבי בלום וההיסטוריון הפוליטי, יעקב ריבלין ב"פילפוליטיקה": "אני אדם אופטימי וגם ענייני. הייתי אופטימית ביחס למשפט, זה היה עניין כל כך מוזר ושולי. ציבור גדול הצביע בשבילו, וגם הם ראו בו המבוגר האחראי. אבל אני גם מציאותית ומכירה את הלך הרוח והשנאה בתקשורת שמקלקלת את השורה".

    עוד מגב' דרעי: "אדם כמו חיות, נשיאת ביהמ"ש העליון, יודעת את המציאות. אדם חכם צריך להיום חכם יותר מהצודק, לדאוג לא לפלג את העם. ראיתי מה נקרא מה זה ויכבד ה' את ליבו, בנאום שלה היא הוכיחה שהיא פוליטית. הצדק צריך גם להיראות, כל המשפטנים אמרו שזה סיפורים שנסגרים במסדרון, מנדלבליט אמר שההר הוליד עכברון"

    עוד מגב' דרעי: "בסוף ביבי דואג לעצמו, הוא בעצמו נמצא בבעיה שלו. אבל הוא מבין גם את התרומה של אריה שהחזיק את הקואליציה מאחוריו, ביבי צריך אריה חזק לטובתו. מאמינה שהוא רוצה לעשות הכל בשבילו, אבל להתאבד… לאריה יש הסתכלות אחרת ממנו. כל ראשי הממשלות לאורך כל הדורות, ראו באריה האדם החכם והמנוסה ביותר. הוא רכש אמון גדול עם כל המנהיגים. אבל כשאתה לא בצד שלהם הם מתהפכים ומגיעים לרמה הכי נמוכה שאפשר".

    גב' יפה דרעי חשפה את מה שמתרחש בבית: "לאורך השנים ראיתי השגחה אלוקית והתנהלות מעל הטבע. תמיד הייתי אומרת שהקב"ה יראה את חסדו אחרי הניסיונות. אבל לילדים שלי קשה, יש להם הרבה מה לומר. כל הזמן הייתי אומרת 'אין עוד מלבדו' הילדים היו צועקים עליי דיי תפסיקי כל היום. זה נורא קשה אבל ברוך ה', הילדים פתוחים איתי – כולל ביקורות. כשניסו ללחוץ את אריה דרכי, לקחו לי כל מה שיכלו אמרתי לבעלי – אתה יכול לישון רגוע, לא עשיתי שום דבר שלא כראוי, העבודה שלי היא עבודת קודש. אני לא דעתנית, אני מעורבת. הוא לא משתף אותי, אבל כשהוא משתף אני מייעצת והוא מקשיב. אבל הוא מקבל את ההחלטות בעצמו".

    גב' יפה דרעי: "היה לי קשה כשהוא עזב את הכולל. אבל כשהבנתי שזה הייעוד שלו וזה מה שגדולי ישראל מרן הרב עובדיה ומרן הרב שך הורו לו לעשות,כשאני יודעת מה התרומה החשובה שלו לעם ישראל – אני מוכנה להמשיך ולעבור כל מה שעברנו ועוברים, הייתי אומרת לו גם עכשיו להיכנס לפוליטיקה למרות הרדיפות. גם אם הייתי יודעת מראש מה נעבור ב-30 שנה האחרונות, הייתי אומרת לאריה בתחילת הדרך: כנס לפוליטיקה"

    יפה דרעי במענה לשאלה על מעורבות נשים במערכת הציבורית ב"פילפוליטיקה": "פרצנו דרך עם נשות ש"ס, אבל לא פרצנו גדר. הציבור שלנו יותר פתוח, נשים משכילות, ידעניות וגם רוצות. נשים יגיעו לעמדות בכירות,אבל חברת כנסת זה לא חזות הכל, אנחנו צריכות לעשות עבודה יסודית, הגברים צריכים להילחם. דעת תורה לא מאפשרת, בואו נכבד מזה תגיע סיעתא דשמיא".

    לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הרבנית דרעי הצדיקה כמה עזרת לנו

    2. 1

      אוהבים אתכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם