האלוף במיל': "הג'יהאד נפגע קשה אך לא תהיה הסלמה"

    אסתי פלד No Comments on האלוף במיל': "הג'יהאד נפגע קשה אך לא תהיה הסלמה"

    האלוף במיל' ישראל זיו לרבינא ב"מהדורה המרכזית": "יש חשש מהסלמה משום שכל מערכת היחסים הפוליטית לא קיימת, יש קיפאון וזה מקטע הסיום של אבו מאזן. החשש סביב הממשלה הנוכחית שהיא קיצונית, מובילה גם להסלמה. שר הביטחון יואב גלנט יציב בעמדתו והוא לא יאפשר לדבר הזה שבצלאל סמוטריץ' מעורב לקרות. גם נתניהו יודע שזה עלול לפגוע בו מול החשש מבידוד מול הקהילה הבינלאומית"

    צילום: Revkin Fenton/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף במילואים, ישראל זיו לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו קצת מקדימים את המאוחר בעניין ההסלמה. הג'יהאד חטף פגיעה קשה, אבל אין צידוק להסלמה בגלל שאלי שנהרגו היו מחבלים, גם בהבנה שלהם. תהיה תגובה אבל לא הסלמה. יש חשש מהסלמה משום שכל מערכת היחסים הפוליטית לא קיימת, יש קיפאון וזה מקטע הסיום של אבו מאזן. החשש סביב הממשלה הנוכחית שהיא קיצונית, מובילה גם להסלמה".

    "המבצעים האלו הם לא משהו חדש, זה כבר ממאי. לא משנה מה הממשלה, זוהי הפעולה של ישראל. היינו כבר באירועים שכאלו, אני מניסיוני מעריך שלא תהיה הסלמה, אבל צריך להיות רגישים. גם בחורף הם לא יצאו, בעזה המצב קשה מאוד"

    עוד מאלוף במיל' ישראל זיו: שר הביטחון יואב גלנט יציב בעמדתו והוא לא יאפשר לדבר הזה שבצלאל סמוטריץ' מעורב לקרות. גם נתניהו יודע שזה עלול לפגוע בו מול החשש מבידוד מול הקהילה הבינלאומית. החשש של סמוטריץ' מובן, הבנייה הבלתי חוקית בשטחי C. אבל בכל מה שהם עושים עם המנהל האזרחי, זהו משחק באש".

    לראיון המלא:



    0 תגובות