השר בן גביר: "היחסים שלי עם המפכ"ל מעולים"

אסתי פלד No Comments on השר בן גביר: "היחסים שלי עם המפכ"ל מעולים"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר במהדורה המרכזית: "תרחיש הייחוס הוא מה שהיה בשומר חומות. אנחנו חייבים להיות ערוכים לזה. התוכנית שלי לא תיושם מחר כי זה צריך להיות בתקציב המדינה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שוחח הערב (רביעי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס למצב המשטרה. "הדבר הכי חשוב זה לחזק את המשטרה. יש לנו שוטרים טובים אבל אין מספיק כוחות. יש שבע ניידות סיור בכל באר שבע. המציאות עוד יותר גרועה ממה שנדמה. הפתרון זה משמר לאומי שחייבים להקים ויחד עם זה לחזק את כל התחנות, להביא אלפי שוטרים. אנחנו חייבים לבוא עם בשורה לעם ישראל".

בן גביר התייחס להגעתו של ח"כ מיקי לוי לנאומו אמש: "אם זה היה הפוך היית שומע על בן גביר האלים והפרובוקטור".

"אני שומע מציאות מאוד לא פשוטה", אמר השר ביחס לסיורים שהוא מקיים ברחבי הארץ. "אני יודע שהרבה שוטרים ואזרחים תולים בנו תקוות. אני שלושה שבועות במשרד הזה, אני יוצא כל יום לבית בשעות הקטנות של הלילה ומגיע לעבודה מוקדם. אני רציתי את התפקיד הזה כי זה המקום שבו כולנו נפגשים. אני בסך הכל שליח. אני מתפלל שנצליח".

על העלאות השכר: "הדאגה צריכה להיות בעיקר לחוקרים שעובדים בשבתות וחגים ומקבלים 6000 שקל".

על החשש משומר החומות 2: "תרחיש הייחוס הוא מה שהיה בשומר חומות. אנחנו חייבים להיות ערוכים לזה. התוכנית שלי לא תיושם מחר כי זה צריך להיות בתקציב המדינה".

בעניין הארכת כהונת המפכ"ל, השיב השר: "אני לא מתעסק בזה כרגע. היחסים שלי עם המפכ"ל מעולים. אנחנו רואים את הדברים עין בעין".

על פסילת דרעי: "ברור לכולם שאם דרעי היה בממשלת שמאל אף אחד לא היה שוקל להרחיק אותו מהפוליטיקה".



0 תגובות