לראשונה: שידור מחדרו של מרן זצ"ל, סיפורים חדשים נחשפו

נתי קאליש 1 Comment on לראשונה: שידור מחדרו של מרן זצ"ל, סיפורים חדשים נחשפו

לראשונה בהיסטוריה: התכנית "זמן אוויר" שודרה היום מחדרו של מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי זצ"ל, שממש עוד מעט יחול יום פטירתו הראשון. נכדו ששימש בקודש ר' יענקי קניבסקי עם סיפורים מיוחדים שנחשפים לראשונה, וגם: תיעוד ראשון מעליית הגג של מרן זיע"א | התכנית המלאה והתיעודים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד שבועות ספורים יציין העם היהודי כולו והיהדות החרדית בפרט שנה תמימה ללכתו של ענק הענקים, מנהיג הדור, מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי זצוק"ל.

היום, בתכנית "זמן אוויר" קרה דבר היסטורי, שלא היה כמותו מאז ומעולם. מנחם טוקר, נכנס אל הקודש פנימה, ושידר את התכנית מתוך חדרו של מרן זיע"א.

נכדו של מרן, ר' יענקי קניבסקי ששימש בקודש שנים רבות, חשף סיפורים חדשים שמעולם לא סופרו על מרן שר התורה. "פעם אמרו בשם מרן דברים מנוגדים לדעתו של רב גדול בארה"ב. דעתו של הרב לא נחה, והוא שלח שליחים לאותו רב מארה"ב, הוא לא האמין לשליחים האלו על פני הראשונים, אז מרן חייג אליו דרך הטלפון של השכנים, וזו הייתה הפעם הראשונה שראיתי את מרן מדבר בטלפון".

video
play-sharp-fill

נכדו של מרן אמר עוד בתכנית: "מצד אחד, הבית הזה היה הכי מנותק מהעולם החיצון, אך מצד שני הוא היה הכי מחובר לכל עם ישראל, כל יהודי מאמין בכל רחבי העולם הרגיש קשר אישי עם הרב".

צפו בתיעוד הראשון מעליית הגג של מרן שר התורה זצוק"ל:

video
play-sharp-fill

טוקר בתחילת השידור:

video
play-sharp-fill

האזינו לכל הסיפורים שנחשפו בתכנית המלאה:

השעה הראשונה:

השעה השנייה:

 

,



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כואב מצד אחד ומרגש מצד שני
    געגועים עזים לאבא של ישראל