הפרשנים חלוקים: האם דרעי יחזור להיות שר?

    אייל ראובן No Comments on הפרשנים חלוקים: האם דרעי יחזור להיות שר?

    ויכוח ב"מהדורת הבוקר": הפרשן גואל ועקנין: "אומנותו של נתניהו היא סחיבת הזמן, הוא עושה דברים כשהוא עם גב לקיר. מאמין שזה יהיה גם כאן, במקרה הסדרת חזרתו של אריה דרעי". מנגד טען, עו"ד רוני פאלוך: "פוליטיקה זה אמנות האפשר והבלתי אפשר, יש תהליכים ארוכים ומורכבים בפוליטיקה. עולם כמנהגו נוהג ואריה דרעי לא שר, אין סיבה שמישהו ישנה את זה אם זה יכול להסב לו נזק פוליטי עתידי".

    צילום: קובי גדעון לע"מ
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גואל ועקנין במהדורה המרכזית עם דוד חכם טון כי נתניהו יעשה הכל כדי להחזיר את יו"ר ש"ס אריה דרעי לתפקיד שר: "אומנותו של נתניהו היא סחיבת הזמן, הוא עושה דברים כשהוא עם גב לקיר. מאמין שזה יהיה גם כאן, במקרה הסדרת חזרתו של אריה דרעי"

    מנגד, טען עו"ד רוני פאלוך ששום דבר לא ישתנה ודרעי לא יוחזר לתפקיד שר: "פוליטיקה זה אמנות האפשר והבלתי אפשר, יש תהליכים ארוכים ומורכבים בפוליטיקה. עולם כמנהגו נוהג ואריה דרעי לא שר, אין סיבה שמישהו ישנה את זה אם זה יכול להסב לו נזק פוליטי עתידי".

    גואל ועקנין הוסיף: "התקווה של מצביעי ש"ס היא מעבר ליוקר המחיה היא הרפורמה במערכת המשפט שהובטחה לפני הבחירות. זה יכול להסדיר את שובו של דרעי הציבור לא רוצה לראות את ההחלטות של השופטים חנוטי הגלימות אלא את החלטת העם".

    האזינו לויכוח המלא:

    דרעי יוחז

     



    0 תגובות