שר החוץ לעמיתו האוקראיני: "השגרירות תחזור לקייב בקרוב"

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ לעמיתו האוקראיני: "השגרירות תחזור לקייב בקרוב"

    שר החוץ אלי כהן שוחח עם עמיתו האוקראיני ועדכן אותו כי השגרירות הישראלית תחזור לפעילות בבירה קייב תוך 60 ימים. בנוסף הוא קרא לו לשתף פעולה במאבק נגד משמרות המהפכה

    קייב צילום: פלאש 90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ אלי כהן עדכן את עמיתו האוקראיני על החזרת השגרירות הישראלית בקייב לפעילות מלאה תוך 60 יום, הבטיח להמשיך בסיוע ההומניטרי בדגש על שיקום תשתיות האנרגיה. קרא לעמיתו לשתף פעולה במאבק נגד משמרות המהפכה והכרזה עליו כארגון טרור בקרב מדינות אירופה

    בפתח השיחה מסר שר החוץ כהן את תנחומיו העמוקים על אסון המסוק אתמול (ד) בקייב בו נהרגו שר הפנים האוקראיני, סגנו וכן מספר ילדים.

    על רקע העובדה שכלי נשק איראניים רוצחים אזרחים אוקראיניים חפים מפשע הציע השר כהן לעמיתו האוקראיני להצטרף למאבק במשותף מול משמרות המהפכה באופן שיעודד את מדינות אירופה להכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור.

    השר כהן הבטיח כי ישראל תמשיך לתמוך בעם האוקראיני בסיוע הומניטרי, בבניית ושיקום תשתיות בתחומי המים, אנרגיה, ציוד רפואי והמשך מתן הכשרות למאות אנשי מקצוע בנושא התנהלות בחירום וטיפול בטראומה.

    שר החוץ כהן אמר לעמיתו כי רק בחודש שעבר העבירה ישראל לאוקראינה גנרטורים לעיר חרסון ושגרירות ישראל בקייב הקימה ׳נקודת חוסן' במרכז העיר קייב במטרה לסייע לתושבי העיר המתמודדים עם הפסקות מרובות בזרם החשמל.

    שני השרים הדגישו את חשיבות היחסים הקרובים בין אוקראינה לישראל והבטיחו לשמור על קשר שוטף.



    0 תגובות