ח"כ אייכלר חושש: "לא בטוח שלא ייהרגו יהודים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר חושש: "לא בטוח שלא ייהרגו יהודים"

    ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני היום לא יכול להיות בטוח שלא ייהרגו יהודים, אני מתפלל ומקווה להקב"ה שזה לא יקרה" | האזינו לריאיון

    צילום: פלאש 90
    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור השיח המתלהם בשמאל על מלחמת אחים ומרי אזרחי, יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר שיתף בחששותיו אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית".

    "הימין אך פעם לא השתמש בביטויים שהשמאל משתמש בהם כיום" פתח אייכלר את השיחה. "אני מקווה שלא יהיו יריות, אף אחד לא יכול להיות אחראי על מטורפים בשני הצדדים".

    "אני היום לא יכול להיות בטוח שלא ייהרגו יהודים, אני מתפלל ומקווה להקב"ה שזה לא יקרה" הוא הוסיף. "זה אנשים בכירים שמדברים בשיח של מלחמת אחים, זה לא איזה עיתונאי בערוץ מסוים. מאז שפוגל אמר שצריך לעיצור אנשים כאלה זה נרגע ואני מקווה שזה יישאר כך".

    בנוגע לרפורמה של שר המשפטים אמר: "ליריב לוין כרגע יש גיבוי מלא, אבל אני לא בטוח שזה יימשך, יש אנשים שאולי יפחדו מתפירת תיקים ולא יתמכו ברפורמה שלו".

    בהסבר לדבריו אמר אייכלר: "שמענו בהקלטות שזה היה משימה בלהב 433 לחקור שרים וחברי כנסת. במקום לחקור מיליונים שהולכים לשוחד, חוקרים ארוחה במסעדה של משפחת נתניהו. זה לא אני אומר את זה זה הם עצמם הודו בזה".

    על תוצאות דו"ח העוני המציגות תוצאות עגומות בנוגע למגזר החרדי: "יש כאן מלחמה מתחת לפני השטח, חרדים לא מתקבלים לעבודות כי יש דרישות סף לא מתאימות, הם הרי רוצים שיוויון, אז שיפסיקו אם כל התנאים שלא נוגעים לעצם העבודה".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות