שת"פ אזורי הדוק: השר גלנט נועד עם מקבילו האמריקני

    שלמה ריזל No Comments on שת"פ אזורי הדוק: השר גלנט נועד עם מקבילו האמריקני

    יואב גלנט, שר הביטחון נפגש עם הגנרל מייקל אריק קורילה, מפקד פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית, האחראי על פעילות הכוחות האמריקנים במזרח התיכון לדיון בחיזוק והרחבת ״הסכמי אברהם״, ושיפור היציבות במזרח התיכון.השר גלנט הודה לגנרל קורילה על הגעתו לישראל והשניים סיכמו לעמוד בקשר רציף הרבה לאור המעבר של ישראל לאחריות פיקוד המרכז של צבא ארה״ב – ״Centcom”.

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט, נפגש עם הגנרל מייקל אריק קורילה, מפקד פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית, האחראי על פעילות הכוחות האמריקנים במזרח התיכון. בפגישה, שהתקיימה בלשכת שר הביטחון, השתתפו שגריר ארה״ב בישראל טום ניידס, נספח צה״ל בוושינגטון האלוף הדי זילברמן וראש אגף אסטרטגיה בצה״ל האלוף טל קלמן.

    השר גלנט הביע את מחויבותו לקשרים המיוחדים המתקיימים בין ישראל לבין ארצות הברית, והדגיש בדבריו את הצורך להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה הצבאיים, הביטחוניים והטכנולוגיים בין מערכות הביטחון בשתי המדינות.

    שר הביטחון גלנט הודה לגנרל קורילה על מחויבתו כלפי ביטחון ישראל ופעולותיו למען חיזוק הקשרים בין הצבאות. השר גלנט הציג בפירוט את תפיסתו באשר לאיום האיראני כאיום גלובלי, שמולו יש לפעול בנחרצות תוך נקיטת פעולות בממדים השונים.

    השניים שוחחו על הצורך בהמשך חיזוק והרחבת ״הסכמי אברהם״, למען שיפור היציבות במזרח התיכון, לצד המעבר של ישראל לאחריות פיקוד המרכז של צבא ארה״ב – ״Centcom”. השר גלנט הודה לגנרל קורילה על הגעתו לישראל והשניים סיכמו לעמוד בקשר רציף.



    0 תגובות