מעמד רב רושם: האדמו"ר כובד בקביעת מזוזה

נתי קאליש No Comments on מעמד רב רושם: האדמו"ר כובד בקביעת מזוזה

במעמד צוות ורבני ישיבת "אורייתא" קבע כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א מזוזה בהיכל התורה המפואר "אור החיים" בירושלים. היכל התורה שהוקם ע"י הנדיב הרה"ח רבי יואל לאנדא הפך למקום תורה למאות ואלפי לומדים שפוקדים את המקום דבר יום ביומו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א הגיע במהלך השבוע האחרון למעמד רב רושם בהיכל התורה "אור חיים" המרווח והמפואר הממוקם במבנה ישיבת "אורייתא" ברחוב שטראוס בירושלים וזאת שבועות ספורים לאחר פתיחת המקום אליו נוהריםמידי יום  מאות לומדים אשר נהנים ממקום תורה בכלי מפואר המכיל את אוצר הספרים הגדול ביותר עם אלפי ספרים על התורה, ש"ס, מוסר, הלכה, שותי"ם, הגות ומחשבה.

הביקור המיוחד של כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א נערך בהיכל התורה "אור חיים" בירושלים כאשר הרבי סייר במקום במשך דקות ארוכות והביע שוב ושוב את התפעלותו מהיקף הספרים שיש בהיכל התורה, כמו גם מפאר ורוחב המקום שמעניק תחושת שלוות הנפש למאות ואלפי לומדים הפוקדים את המקום דבר יום ביומו.

לאחר הסיור הממושך קבע כ"ק האדמו"ר מדושינסקיא שליט"א את המזוזה בהיכל התורה כשהוא מברך מעומק ליבו את היוזמה הכבירה שכבר הפכה לנחלת הכלל בקרב ציבור הלומדים בעיה"ק ירושלים ואף מחוצה לה.

יצוין כי, בניית 'היכל התורה' המפואר הוא פרי יוזמתו של הנגיד המפואר מקים עולה של תורה הרה"ח ר' יואל לאנדא שליט"א אשר החליט להקים את מרכז התורה הגדול, כאשר הוא מעניק למקום את השם: 'אור חיים' ע"ש הרה"ק מריבניץ זי"ע.



0 תגובות