החמאס תוקף את ביקור בן גביר בכלא: "הסלמה מסוכנת"

אבי יעקב 2 Comment on החמאס תוקף את ביקור בן גביר בכלא: "הסלמה מסוכנת"

אחרי שהשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ביקר בכלא נפחא בעקבות בניית תאים חדשים ולמרות שהוא לא הבטיח הרעה בתנאי כליאתם ארגון הטרור חמאס תוקף את הביקור:"ביקורו של הקיצוני בן גביר בכלא נפחא הוא תחילתו של תהליך ליישום הבטחותיו ותוכניותיו הפליליות נגד האסירים" מסר משרד האסירים העזתי

צילום: מתוך טוויטר של בן גביר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שביום שישי התפרסם כי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ביקר בכלא נפחא, שם עודכן על תנאי הכליאה של מחבלים בבתי הכלא אך לא מסר כי ירע את תנאי כליאתם אותם ביקר כטובים. בחמאס מאיימים בתגובה חריפה נגד ישראל. דובר ארגון הטרור עבד א-לטיף אל-קאנוע גינה את ביקור בן גביר וכינה אותו "הסלמה מסוכנת". לדבריו, "הביקור נועד לדכא את האסירים ולהדק את החנק עליהם, זו התנהגות עבריינית חסרת תקדים נגדם. הפרובוקציות שלו ומה שהממשלה הקיצונית מתכננת הן הסלמה מסוכנת – לא ניתן לשתוק על כך".

משרד האסירים בעזה, שאמון על היחסים של הרצועה עם המחבלים בכלא, הצטרף לגינוי והודיע כי "ביקורו של הקיצוני בן גביר בכלא נפחא הוא תחילתו של תהליך ליישום הבטחותיו ותוכניותיו הפליליות נגד האסירים – זה מחייב גיבוש מהיר של חזון לאומי מאוחד כדי להתמודד עם זה ולעמוד לצד האסירים בקרב הבא שלהם".

בחדשות N12 פרסמו כי אתמול קיימו בעזה השקה חגיגית של ספר של, בכיר החמאס בכלא הישראלי, חסן סלאמה מרצח אכזר מתועב בשם: "האוטובוסים בוערים", לרגל יום השנה לחיסולו של המהנדס יחיא עיאש.  באירוע נכחו בכירי חמאס וביוזמת הזרוע הצבאית של ארגון הטרור. יממה לאחר מכן, טענו במשרד האסירים בעזה כי שב"ס מאיים להטיל עליו סנקציות וגינו את המהלך. "זה מבטא את חוסר האונים של ישראל וחששותיה לנוכח המנטליות יוצאת הדופן של האסירים בבתי הכלא".

רב המרצחים חסן סלאמה, שנידון ל-46 מאסרי עולם בגין רצח ישראלים בסדרת פיגועי תופת ויושב בכלא הישראלי כבר 26 שנה. הוא כתב את הספר הזה מתוך כותלי בית הסוהר – ובו הוא מגולל איך הוציא פיגועי התאבדות ותופת בתוך אוטובוסים ישראלים, שבהם נרצחו 46 יהודים. בין היתר, הוא היה ממבצעי הפיגועים בקו 18 בירושלים בשנת 1996.

"הגעתי אמש לכלא נפחא כדי לוודא שרוצחי יהודים לא מקבלים תנאים טובים יותר בעקבות בינוי תאים חדשים, ושמחתי לראות ששירות בתי הסוהר לא מתכוון לשפר את תנאי כליאתם", אמר בן גביר. "אמשיך לטפל בתנאי הכליאה של האסירים הביטחוניים, כדי שלא יהיו להם זכויות יתר" אמר בן גביר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין על בן גביר הוא היחיד שבאמת עובד

  2. 1

    צריך להכות את המחבלים כל יום מאה מלקות