שר התקשורת קרעי הודיע: הרפורמה בקומה הכשרה תבוטל

איתי גדסי No Comments on שר התקשורת קרעי הודיע: הרפורמה בקומה הכשרה תבוטל

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הודיע בטקס החפיפה עם יועז הנדל כי יבטל את הרפורמה בקומה הכשרה. "זו לא דאגה לצרכנים אלא ניסיון להתערב בהרגלי שימוש והעדפות של אזרחים פרטיים"

21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: בחמאס פרסמים סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום התקיים טקס החילופים במשרד התקשורת. שר התקשורת הנכנס שלמה קרעי מהליכו החליף את שר התקשורת היוצא יועז הנדל.

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי אמר בטקס חילופי השרים בנוגע לרפורמות העתידיות: "לא מעט כותרות מאיימות נכתבו מאז שקיבלתי את המינוי. כותרות לא ירתיעו אותי. אני עומד מאחורי דבריי ומתכוון להוביל את שוק התקשורת לכיוון של שוק חופשי ותחרות".

"בכל הנוגע למדיניות המשרד, אני מתכוון להתמקצע וללמוד את הדברים לעומק ורק לאחר מכן לפעול, וזאת על מנת ליישם באחריות את המדיניות שלשמה נבחרתי" הוסיף.

בעניין הרפורמה של הנדל בקומה הכשרה אמר: "רק זאת אומר לכם כבר עתה, השר היוצא קיבל החלטה בעניין הרגלי השימוש בטלפון סלולרי בציבור החרדי. אחרי שהעמקתי בנושא, מצאתי שהמניעים לרפורמה הזו לא היו דאגה לצרכנים אלא ניסיון להתערב בהרגלי שימוש והעדפות של אזרחים פרטיים. בכוונתי לחתום בימים הקרובים על ביטול רפורמת הקומה הכשרה. לא נתערב בהחלטות של שום משתמש באף מגזר. מדיניות המשרד תחתיי תותיר את החופש בידי האזרח".

שר התקשורת היוצא ד"ר יועז הנדל אמר בטקס חילופי השרים: "התפקיד של משרד התקשורת הוא לחבר. עשינו פה מהפכה בחיבור המדינה מקצה הארץ ועד קצהָ לסיבים אופטיים. הורדת מחירים דרמטית באינטרנט הביתי, תחרות בפריפריה, הפרטת הדואר, כניסה לדור 5. אני נותן לתוצאות לדבר בעד עצמן. מעל 70% מבתי ישראל מונגשים לסיבים אופטיים. מרמת הגולן ועד אילת. הקצב הכי גבוה בעולם של פריסה, המחירים הטובים בעולם, תחרות בישובים מרוחקים שכמוה אין בשום מקום אחר בעולם".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הגיב להחלטת קרעי: "אני מברך את שר התקשורת שלמה קרעי על החלטתו לבטל את הרפורמה בטלפונים הסלולריים שנועד לפגוע בציבור החרדי ולהתערב באורח חייו. זהו אחד הנושאים שהתחייבנו לבטל עם הקמת הממשלה החדשה ואני שמח על כך".

הרפורמה של הנדל, עוררה זעם רב בציבור החרדי שחש כי הממשלה מתערבת לו באורחות חייו. בריאיון סוער שהעניק ח"כ גפני ל"קול חי" כינה את יוזם הרפורמה השר היוצא יועז הנדל "פוחלץ כמו פריץ, איש מושחת".

 



0 תגובות