רוטמן: "האופוזיציה עצלנית; לפיד כבר מחדש את הדרכון"

אייל ראובן No Comments on רוטמן: "האופוזיציה עצלנית; לפיד כבר מחדש את הדרכון"

חה"כ שמחה רוטמן במהדורת סוף השבוע: "בהסכם אי אפשר לכסות הכל למרות שעבדו מאוד קשה עם לילות ללא שינה. ממשלה טובה עושה יותר ממה שבהסכם. פסקת התגברות מוזכרת בהסכמים ובע"ה תהיה"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הקמת הממשלה: חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), אומר בשיחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), כי "העבודה הקשה הייתה לעשות הסכם אבל העבודה היותר קשה היא ליישם אותו ולעשות עוד הרבה דברים מעבר. בהסכם אי אפשר לכסות הכל למרות שעבדו מאוד קשה עם לילות ללא שינה. ממשלה טובה עושה יותר ממה שבהסכם".

הוא התייחס לתכניתם בנושא מערכת המשפט: "חלק מהתוכנית נכנס להסכמים וחלק אחר לא וזה לא אומר שהוא לא יבוצע. יש נושאים שעדיין לא מוסכמים על כל הסיעות וצריך עוד הרבה עבודה. מקווה שהממשלה תושבע כמה שיותר מהר וקודם כל נכבה את השריפות. רק בימים האחרונים נחשפנו לחומר רשמי אודות מעורבות האיחוד האירופי בשטחי סי".

רוטמן הדגיש כי "פסקת התגברות מוזכרת בהסכמים ובע"ה תהיה. אגב, היא הופיעה גם בהסכמים הקואליציוניים של 2015, שחתם עליהם גם אחד בשם אביגדור ליברמן. גם אחרי ההסכמים יש עוד הרבה עבודה".

הוא נשאל על מצוקת הדיור: "נושא הדיור יהיה אחד הנושאים החשובים שנטפל בהם. מדובר במחלה רב מערכתית. כשהממשלה טיפלה בזה בעבר ב-2019 התחילה ירידה במחירים אבל אז הגיע הכאוס הפוליטי".

על המפכ"ל לשעבר אלשיך: "בושה וחרפה למדינה שהאיש הזה היה מפכ"ל. ההתנהלות שלו ממש מקשה על המדינה כשהיא באה לשקם את האמון במשטרה. מלאכה רבה מונחת לפתחו של השר המיועד בן גביר; לבג"ץ אין מבחינתי שום סמכות לפסול את החוק הזה".

"זה לא רק 64 מנדטים", ציין רוטמן ביחס לתמיכה הציבורית הרחבה ברפורמות משפטיות. "אם היה קלפי עם פרגוד בכנסת היו הרבה יותר מ-64 חברי כנסת בעד פסקת התגברות. אני אומר את זה מידיעה אישית, אמרו לי את זה ח"כים".

על הדרישה לגוף ביקורת על התביעה: "הפרקליטות נכון להיום לא נותנת דין וחשבון לאף גורם. אין מי שמבקר אותם. למבקר התביעה אין סמכויות והוא לא יכול לדון בתיקים מתנהלים. יתכן שנזמן את ראשי המערכת שיתנו דין וחשבון על הכשלים שהתגלו".

"האופוזיציה עצלנית", אמר רוטמן לסיום. "לפיד כבר במשרד הפנים מחדש דרכון".



0 תגובות