במעמד רבנים, חכי"ם ואישי ציבור: נחנך בית ספר חינוך מיוחד חדש בב"ב

נדב דוד No Comments on במעמד רבנים, חכי"ם ואישי ציבור: נחנך בית ספר חינוך מיוחד חדש בב"ב

מתוך רגשי הודאה ושמחה, התקיימו בבני ברק, מעמדי קביעת מזוזות וחנוכת הבית לבית הספר החדש "מעלות" שע"י רשת מוסדות "סולם" – בית הספר הייחודי והראשון מסוגו לבנות חינוך מיוחד המשלב טיפולי תקשורת והתפתחות קונגטיבית, במעמד רבנים ואישי ציבור

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר חודשים ארוכים של תכנונים והליכים בירוקרטיים לצד חשיבה מעמיקה עם אנשי מקצוע – העיר בני ברק צועדת קדימה, עם הקמתו של בית הספר החדש, הייחודי והראשון מסוגו לבנות חינוך מיוחד המתמודדות עם הפרעות תקשורת על רצף ה-ASD. בית הספר החדש מאופיין בכך שדרכו, ערכיו והשקפותיו הן בדרך ישראל סבא.

בית הספר הוקם בברכתו הנלהבת של מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל שהיה שותף לרעיון ההקמה, ובעידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שבהכוונתם ועל פי הוראתם באה הקמת בית הספר לידי גמר. יצוין כי לאורך שלבי ההקמה והמו"מ מרן ראש הישיבה שליט"א עודד וחיזק את הורי הילדות שלא להירתע מן הקשיים.

מעמדי קביעת המזוזות התקיימו במעמד רב העיר בני ברק הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט שליט"א הרב הגאון רבי יוסף מן שליט"א ראש כולל בית הלל וראש ישיבת דברי מרדכי והגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א מרבני העיר ורב שכונת "נאות יוסף". כמו"כ כיבדו בהשתתפותם חברי הכנסת של "דגל התורה", יו"ר וועדת הכספים חה"כ הרב משה גפני; הרב אורי מקלב והרב יעקב אשר. כמו"כ השתתפו ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין ובכירי עיריית בני ברק.

רטט של התרגשות חלף בקהל עת הובאה ברכתו המוקלטת של הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, שנבצר ממנו להשתתף באירוע. בדבריו בירך הגאון הגדול שליט"א את כל העוסקים והמסייעים ב"מפעל האדירים" כלשונו, "הקמת בית הספר 'מעלות' בלב ליבה של עיר התורה". הוא ייחל בתפילה כי "מי יתן ונזכה למלא את כל משימותינו כלפי הילדים הללו, לשלוותם ולשלוות משפחותיהם היקרות", וסיים בהעתירו ברכות מיוחדות כל העוסקים במלאכת הקודש.

כמו"כ הושמעה ברכתו המיוחדת והמרגשת של הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א, שבדבריו חיזק את ההורים הנפלאים העושים מעל ומעבר עבור הילדות היקרות. הוא זעק מנהמת ליבו כי "גם ילדות אלו זקוקות למקום טהור, ל'בית יעקב', ובירך בברכה נרגשת ומיוחדת את העוסקים והתורמים למען הצלחת בית הספר בפרט, ולאלו העוזרים והמסייעים למוסדות 'סולם' בכלל.



0 תגובות