ח"כ צביקה פוגל: "לא נאפשר גייס חמישי בישראל"

אסתי פלד No Comments on ח"כ צביקה פוגל: "לא נאפשר גייס חמישי בישראל"

ח"כ צביקה פוגל, איש עוצמה יהודית ותא"ל במיל' ב'פילפוליטיקה': "מאמין שבתהליכים נכונים, שמחוקקים נכון, ביחד עם איתמר כשר לבט"פ נצליח. תהיה כאן משילות, שידעו מי כאן הריבון ושמשטרת ישראל לא תצטרך להתמודד עם משימות שגדולות מהמידה שלה. קודם כל, צריך לטפל במשטרה ברה ארגון למשימות שלה, מג"ב יתעסק במה שצריך. ערבי שרוצה להשתלב בחיים האזרחיים במדינה מוזמן, אם לא נטפל"

צילום: משה ביטון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תא"ל במיל' צביקה פוגל, עוצמה יהודית לפילפוליטיקה בהגשת עו"ד אבי בלום וההיסטוריון הפוליטי יעקב ריבלין: "גורמים זרים אומרים שאני אהיה יו"ר הוועדה לביטחון לאומי. משם אפקח ואעזור לאיתמר לשמור על עם ישראל. מירב בן ארי עשתה בו הרבה, מקווה לעשות עבודה טובה"

עוד אמר פוגל: "אם הייתי פסימי לא הייתי מתנדב להיות בכנסת. אני מאמין שבתהליכים נכונים, שמחוקקים נכון, ביחד עם איתמר כשר לבט"פ נצליח. כולנו רוצים שתהיה כאן משילות, שידעו מי כאן הריבון ושמשטרת ישראל לא תצטרך להתמודד עם משימות שגדולות מהמידה שלה"

"קודם כל, צריך לטפל במשטרה ברה ארגון למשימות שלה, מג"ב יתעסק במה שצריך. אנחנו נקים את המשמר הלאומי בדיוק לכל מה שראינו בשומר חומות, אם לא נצטרך להצטמצם במדינה הזאת" הדגיש פוגל.

"אני לא שייך למפלגתו של גפני, למרות שאני מעריך אותו כפוליטיקאי. מדינת ישראל תעשה טעות אם תמנע מיהודים לעשות מה שהם רוצים במדינה שלהם. אני מכיר את האמריקאים מקרוב והם אוהבים מנצחים ונחושים" אמר.

איש עוצמה יהודית התייחס גם לאסטרטגיה אותו הוא ומפלגתו מובילים: "המשמר הלאומי ייכנס לכל מקום בו מוחזק נשק לא חוקי או מישהו שנלחם במדינת ישראל ובקיומה. אנחנו לא יכולים לאפשר גייס חמישי, אם אתה רוצה להתערב בחיים האזרחיים מצויין, אם לא נטפל בך"

תא"ל במיל' צביקה פוגל התייחס גם למה שקרה בימים האחרונים עם סערת החייל: "כולנו עושים טעויות, הוא היה נתון ללחץ בלתי פוסק וזה למדתי ממכתב שלו. אלו טעויות שלנו, הוא בשליחותינו והוא צריך ללכת לבית הסוהר".



0 תגובות