להתעקש או להיות מציאותיים? | הוויכוח של ברייטקופף ואבידן

    אסתי פלד No Comments on להתעקש או להיות מציאותיים? | הוויכוח של ברייטקופף ואבידן
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשני קול חי, שמעון ברייטקופף ויהודה אבידן במהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן: "לדעתי לא יתקדם עכשיו כי לא הגיעו להסכמות על דברים עקרוניים כמו חוק הגיוס ועוד. גם אחרי שרואים את הכופתאות וכלי העבודה שאחרים מקבלים – המפלגות החרדיות צריכות לקבל בהתאם"

    ברייטקופף: "סוף סוף זכינו להארה ולשפע, ממשלה הומוגנית ומסורתית. לא רואה את האפשרות שחוק הגיוס לא יעבור בממשלה הזאת. זה לא מה שצריך למנוע את ההסכמות. הרי מה היה הרציונל בהקמה מיידית של הממשלה? אחרי השנה וחצי שרצו בשוחות, כולם חשבו שיסתדרו מיד"

    אבידן: "אני מבין מה קרה. כבר בפגישות הראשונות אמרו צוותי המשא ומתן החרדים ששומעים מנגינות אחרות מאנשי הליכוד. פתאום אומרים 'נלך לאוצר' ולא חוזרים מבינים שלמישהו לא נפל הדיסקט". ברייטקופף טען מנגד: "צריך להבין את כללי המשחק שבליכוד לא יכולים להתמודד מול הלחץ התקשורתי, צריך לפעול בשכל. אפשר לרמוס ולדרוס ויש את הגישה הפרקטית וכללי המשחק של פעם של השתדלנות"

    אבידן הסתייג והדגיש: "אני לא בעד לדרוס ולרמוס, אבל פתאום נשמעו מנגינות אחרות בניגוד למה שדיברו לפני הבחירות. לכן צריך לדרוש, תראו את סמוטריץ' שישב על כל שורה וכל פסיק"



    0 תגובות