חה"כ אלמוג כהן: "מי שמפריע לחיילים – צריך להיענש"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ אלמוג כהן: "מי שמפריע לחיילים – צריך להיענש"

    חה"כ אלמוג כהן במהדורת הבוקר: "כשמישהו מפריע לעבודת חייל צריך להביא שוטר. לקונה בחוק מאפשרת לאותם אנרכיסטים להטריד את החיילים. אני מסכים שהחייל לא היה צריך להגיד את זה ועדיין אותם אנשים צריכים להיענש"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) וסיפר על הצעת החוק שהגיש לענישת פרובוקטורים שמפריעים לחיילי צה"ל במילוי תפקידם: "לפני שהגשתי את החוק עשיתי בדיקה מסוימת. אני לא חושב שמישהו יכול שלא לתמוך בחוק הזה. לא מדובר כאן באנשי שמאל, שהם אחים שלנו – אלא באנרכיסטים. הם עוברים תדרוכים על ידי עמותות אירופאיות המשתייכות לחמאס. זה תיקון לחוק הפרעה לשוטר, גילינו לקונה בחוק – שאין עונש למי שמפריע לחייל בעת מילוי תפקידו".

    הוא הסביר: "הלוחמים שלנו מתעסקים בעבודת שיטור. כשמישהו מפריע לעבודת חייל צריך להביא שוטר. לקונה בחוק מאפשרת לאותם אנרכיסטים להטריד את החיילים. אני מסכים שהחייל לא היה צריך להגיד את זה ועדיין אותם אנשים צריכים להיענש".

    לאחר מכן הוא התייחס לתהליכי הרכבת הממשלה: "כולנו חסרי סבלנות. העם רוצה ממשלה יציבה שתשקם את המדינה. יחד עם זאת זה משא ומתן. אף אחד לא יוותר על המנדט שקיבל מהעם. הדברים ייפתרו".



    0 תגובות