בן גביר: "לא סגרנו עם הליכוד, בלי סמוטריץ' אין ממשלה"

אסתי פלד No Comments on בן גביר: "לא סגרנו עם הליכוד, בלי סמוטריץ' אין ממשלה"

השר המיועד איתמר בן גביר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני קורא לכולם להתכנס לסגור את הפרטים ולהקים ממשלה. יש לנו שעון חול שייגמר, צריך להקים ממשלה כמה שיותר מהר" | האזינו

צילום: משה ביטון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר המיועד לביטחון לאומי איתמר בן גביר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", על המו"מ מול הליכוד: "אנחנו בדרך הנכונה, יש עוד כמה דרישות של תקציבים ואידאולוגיה שייפתרו. היועצים שלי שאלו אותי למה להיכנס למשרד הזה, אמרו לי ללכת לתחבורה שם אפשר להביא תקציבים. אבל יש כאן אתגר, והגיע הזמן לטפל במה שהבטחנו".

"שוטר שמקבל 7.5 אלף שקל אין לו מוטיבציה, כדי להגדיל את מספר השוטרים צריך להעלות את התקציב. שנית, שוטרים שנזרק עליהם בקבוק תבעירה, צריכים גיבוי להגיב בירי. זה לא הפגנה, זה כוונה לרצוח אותם".

"יש יחידה לפשיעה לאומית ביו"ש, אבל אין כזו בנגב שתילחם בפרוטקשיין. אנחנו נפעל לעשות את זה. השינויים לא יקרו ביום אחד, אבל צריך להתחיל לעשות שינויים. צריך להציל את המדינה, מישהו צריך להרים את הכפפה. ויפה שעה אחת קודם".

"החסינות שאנו מציעים לשוטרים היא באירועים לאומניים, אני מקווה שההצעה הזו תעבור, בלי שיתוף פעולה בנושאים האלו יהיה קשה לתפקד".

"אני לא תמים, אני יעמוד על כל תג ותג שייכתב בהסכמים הקואליציוניים. אני שומע דברים טובים בליכוד, אבל נעמוד על זה שהשינויים יקרו".

על העלייה להר הבית כשר: "אני חושב שאסור לי להיכנע לאלימות וטרור, אסור לנו לספור את הטרור, אני מאוים מאוד. התקפלות מול טרור, זה חילול ה' הכי גדול שיכול להיות".

"אני מגבה את סמוטריץ, לא תקום ממשלה בלעדיו. אני קורא לכולם להתכנס לסגור את הפרטים ולהקים ממשלה. יש לנו שעון חול שייגמר, צריך להקים ממשלה כמה שיותר מהר".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות