בועז ביסמוט על המו"מ הקואליציוני: "הרכבת יצאה לדרך"

    אייל ראובן No Comments on בועז ביסמוט על המו"מ הקואליציוני: "הרכבת יצאה לדרך"

    ח"כ בועז ביסמוט ב'מהדורת הבוקר': "היה מצופהשנחתום על ההסכמים הרבה יותר מהר, אבל מו"מ קואליציוני מטבעו לוקח זמן. באופן אישי חושב שזה מיותר כי אנחנו חולקים את אותה אידיאולוגיה. אני אופטימי, מאמין שהדברים ייחתמו מהר. הליכוד לא הסתיר את רצונו כמה שיותר מהר. יש את נושא הסטטוס קוו, אנחנו בליכוד קנאים לזה. המפלגות החרדיות והליכוד משתפות פעולה מאז 77"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך ישראל היום לשעבר, ח"כ בועז ביסמוט לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "הקואליציה הומוגנית, 2.5 מיליון איש רצו את השינויים האלו. היה מצופה באמת שנחתום על ההסכמים הרבה יותר מהר. מו"מ קואליציוני מטבעו לוקח זמן. אני באופן אישי חושב שזה היה מיותר כי אנחנו חולקים את אותה אידיאולוגיה ומכירים היטב אחד את השני. אני אופטימי, מאמין שהדברים ייחתמו מהר. הליכוד לא הסתיר את רצונו כמה שיותר מהר. הרכבת כבר יצאה לדרך"

    "אני אופטימי לגבי סגירת קווי היסוד מול ש"ס ונועם, למרות שאינני חלק מהמשא ומן. יש את נושא הסטטוס קוו, אנחנו בליכוד קנאים לזה, צריך לשאול את המפלגות שמעכבות את החתימה. המפלגות החרדיות והליכוד משתפות פעולה מאז 77, אין כרגע אפשרות לממשלה אחרת והציבור רוצה שהממשלה הקודמת תצא כמה שיותר מהר. דווקא הבוקר שמעתי את אחד מנציגי המו"מ מטעם אגודה מדבר על פסקת ההתגברות, ברור שהיא תהיה, השאלה רק איך זה ייעשה. לכן אני מצפה שנחתום על ההסכמים מהר".

    "בא לי לומר שאנחנו סיעות אחיות, ולכן אין שום סיבה שזה לא מתקדם. אני רוצה שכל חייל לוחם שחוזר הביתה תינתן לו מקסימום הגנה. מצד שני הצבא שנו מוסרי מאוד בגלל כללי הפתיחה באש. אני חושב שלצד גינוי החיילים בחברון צריך לגנות את השמאל הקיצוני שמתגרים בהם ועושים הכל כדי לשבש את פעילותם"

    להאזנה



    0 תגובות