ב'ציונות הדתית' מגיבים למתקפות: "מציעים לליכוד להיכנס למו"מ רציני"

    איתי גדסי No Comments on ב'ציונות הדתית' מגיבים למתקפות: "מציעים לליכוד להיכנס למו"מ רציני"

    המו"מ התקוע: לאחר האשמות מצד הליכוד על כך שבציונות הדתית מתעקשים ומעכבים את הקמת הממשלה, במפלגה מגיבים ומפרטים את כל הליכי המו"מ מתוך החדרים

    8:35
    26.04.24
    אליהו גרין No Comments on התחזית: השרב נשבר, אך עדיין יהיה חם מהרגיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המו"מ התקוע מול הליכוד: בציונות הדתית מגיבים למתקפות, ומבהירים מה קרה בתוך חדרי המשא ומתן. "האמת, קשה לרדוף כל יום אחרי עשרות ספינים שקריים שהליכוד מוציא מגמתית לעיתונאים. אנחנו בכלל מאמינים שנכון לנהל מו"מ בחדר ולא בתקשורת" פותחים את ההודעה.

    "אבל הליכוד החליט למרבה הצער לקבוע פגישות משא ומתן בקושי אחת לשלושה ימים ובין לבין לתדרך ולהספין כדי להכפיש ולהקטין אותנו, ולשלוח גדודי צייצנים ו"פרשנים" לשקר, לקלל ולגדף בוולגריות. והיום כבר יריב לוין, שאמור לנהל את המו"מ, יצא לתקשורת בקולו בהאשמות שווא, אז אין מנוס מלענות. פשוט כי אתם צריכים לדעת את האמת".

    "אז בואו נעשה סדר גם בסוגיית התיקים מול כמה ספינים שרצים: ביקשנו את תיקי ביטחון, חינוך ודתות. נתניהו ביקש שנרד מביטחון וניקח אוצר עם אחריות על ההתיישבות והמנהל האזרחי – הסכמנו. ביקש שנעשה רוטציה על אוצר מול פנים ותחבורה של דרעי – הסכמנו. ביקש שנוותר על חינוך ונסתפק באחריות על חינוך דתי – הסכמנו. ביקשנו דתות, ביקשו שנוותר ונגיע להסכמות עם דרעי – הסכמנו" כך לטענתם.

    "ואתמול בלילה" אומרים במפלגה, "נתניהו חזר בו מכל ההסכמות. לא אחריות מלאה על מנהל אזרחי. לא רוטציה עם תחבורה. לא אחריות על חינוך דתי. לא חלוקה בהסכמות על הדתות. אז מי פה רוצה להקים ממשלה ומוותר ופרגמטי. ומי פה מטרתו לרמוס להשפיל ולהקטין את הציונות הדתית?" הם תוהים.

    "אנחנו מציעים לליכוד להתחיל לנהל משא ומתן רציני" הם מסכמים, ולכל אלה שמאיצים בנו לוותר על הכל, לסגור בכל מחיר ולהקים ממשלה מיד הם אומרים "קחו בחשבון שיש לנו ארבע שנים לעבוד. טעות להסתכל על הדברים דרך הכמה ימים האלה. מה שנבנה נכון עכשיו יעבוד טוב ארבע שנים, אם נילחץ היום נצטער ארבע שנים על הפספוס".

    "בלי כלים לעשיה לא נצליח לשנות את מה שהיה בעשור האחרון באובדן המשילות, שחיקת ההרתעה, מערכת המשפט והזהות היהודית. אין לנו עניין בהתכתשויות הדדיות. זה הזמן להרכיב ממשלת ימין ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. נעמוד על דרישותינו כדי להבטיח שמי שבחר ימין באמת יקבל ימין".



    0 תגובות