אלקין: "נתמוך בצעדים טובים של הממשלה"

    אסתי פלד 1 Comment on אלקין: "נתמוך בצעדים טובים של הממשלה"

    שר השיכון זאב אלקין בריאיון ל'קול חי': "לפי כל המומחים תהיה בלימה בעלית מחירי הדיור. תכננו פרויקטים רבים לחרדים; לא ניכנס לממשלת נתניהו"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון היוצא זאב אלקין (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לנושא הדיור: "כל המומחים מדברים על כך ששנת 2023 תיפתח בבלימת העליה במחירי הדיור. השר הבא יקצור את הפירות שלנו. סיימנו את שנת 2021 עם 100 אלף שיווקים – פי שניים ממה שהיה קודם וכך גם השנה. עד הקמת הממשלה הזו הלכנו אחורה".

    "תחשוב מה קורה בכל מוצר – אם אתה מייצר אותו שליש פחות והביקוש רק גדל – המחיר עולה. אם יעצרו את מה שאנחנו עושים המחירים יזנקו שוב", הזהיר.

    אלקין התייחס למצוקת הדיור החרדית: "כבר היום אפשר לתכנן דיור עבור הציבור החרדי ואנחנו עושים את זה בכל מיני מקומות. בחריש זו הייתה תקופה שעוד לא היה אפשרי משפטית לתכנן באופן ייעודי לחרדים. גם הנציגים החרדים התנהלו שם לא נכון".

    לגבי הפרויקט של קרית גת מערב, טען השר כי "במשך שבע שנים דיברו על הסבה שלו לחרדים ולא התקדמו ובינתיים הוא יצא לשיווק. בלי קשר לזה יש תוכנית המשך שאף אחד לא חלק על האופציה לתכנן את זה לחרדים. אין עוד הכרעה סופית".

    על ניצחון הימין: "זה לא 64 מנדטים אלא 60 וקצת וכל השאר זה בגלל קולות מרצ ובלד שלא עברו את אחוז החסימה. אבל אלה כללי המשחק ואנחנו מקבלים אותם ולכן נשרת את הציבור מאופוזיציה. אנחנו מייצגים ימין ממלכתי ליברלי, שהוא לא ביביסטי".

    עם זאת, הוסיף: "אנחנו עדיין חושבים שהוא יהיה ראש ממשלה גרוע וגם שהמדיניות המסתמנת תהיה גרועה. אני אשמח אם היא תהיה טובה ואשמח לפרגן לה. אני אשאר כאן ולא אעזוב את המדינה כמו כל מיני קולות שנשמעים".

    לשאלה מדוע לא יצטרפו לממשלה, השיב: "זה ברור שזה לא רלוונטי, נתניהו רוצה לחוקק חוקים שיפתרו לו את הבעיות המשפטיות ולזה אנחנו לא ניתן יד. אנחנו נציב אלטרנטיבה. קיים ימין מרכז אחר. אותנו לא תראה מפילים את חוק האזרחות בשביל שאחמד טיבי יחגוג. נתמוך במה שטוב למדינה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא וחבריו לא ימצאו שום חוק שראוי לתמוך בה נדמה שבמשך חיי הממשלה המרתקמת לא יצביעו יותר מפעמיים גם אם יחזיק 4 שנים