יעקב טסלר: "טרופר מעלה לי חיוך, שאנחנו נשב עם ליברמן?"

אייל ראובן No Comments on יעקב טסלר: "טרופר מעלה לי חיוך, שאנחנו נשב עם ליברמן?"

חה"כ יעקב טסלר בריאיון ל'קול חי': "אני מופתע מהאנשים שאומרים שנמאס להם ללכת לקלפי, אני שואל אותם – להתפלל מידי יום, לשמור שבת – גם נמאס לכם? מה זה המושג הזה. כשאתה לא הולך לקלפי אתה מזיק רק לעצמך. אתה לא עושה טובה ליעקב טסלר"

צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יעקב טסלר (יהדות התורה) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון), והתייחס לימים האחרונים של הקמפיין: "אנחנו פועלים בכל הכוח ומנצלים את הימים לעשות את הכל כדי שהציבור יצא להצביע. אין מה להתלבט, צריכים רק קצת לרענן את הזיכרון ואני מקווה שהציבור יתפכח וכל המתלבטים והאדישים יבינו מה התוצאה של אי הצבעתם ח"ו".

לדבריו "אנו פועלים בכל הכוח בימים הבודדים שנותרו כדי שהציבור יצא להצביע. אנו פונים בחוגי בית לצעירים ומסבירים להם את ההשלכות אם לא נשיג את התוצאה של 61. האדמו"ר מויז'ניץ זעק בשבת: מי שלא הולך להצביע אין לו רגש יהודי".

"אני אישית מופתע מהאנשים שאומרים שנמאס להם ללכת לקלפי", אמר טסלר, "אני שואל אותם – להתפלל מידי יום, לשמור שבת – גם נמאס לכם? מה זה המושג הזה. כשאתה לא הולך לקלפי אתה מזיק רק לעצמך. אתה לא עושה טובה ליעקב טסלר".

הוא הדגיש: "אנחנו לא מתעלמים מזה שיש אנשים בתוך המגזר החרדי שהשאננות והאדישות קיימת אצלם, אנחנו פועלים ועובדים על זה".

טסלר התייחס לטענתו של השר טרופר כי גנץ יקים ממשלה עם החרדים: "השר חילי טרופר שחושב שנלך איתם, מעלה לי חיוך. איך נשב עם ליברמן שרמס אותנו עם כל הגזרות המעונות והקיצוצים? הוא מנותק מאוד. רק הנציגות החרדית תדע לטפל בדברים אלו".



0 תגובות