ח"כ לזימי: "האוצר מוביל לשביתה במערכת החינוך"

אסתי פלד No Comments on ח"כ לזימי: "האוצר מוביל לשביתה במערכת החינוך"

ח"כ נעמה לזימי לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "האוצר חייב להבין שהוא צריך להזרים כסף למערכת, האוצר הוא היחיד שמוביל לשביתה" | על מערכת הבחירות אמרה: "גם העבודה וגם מרצ תעבורנה לבד את אחוז החסימה, המצביעים שלנו לא רוצים חיבור בין המפלגות" | הריאיון המלא

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נעמה לזימי ממפלגת "העבודה" שוחחה עם אבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" והתייחסה למשבר בין האוצר להסתדרות המורים: "השביתה הזו יכולה להימנע. נקודות המחלוקת לא גדולות, האוצר חייב להבין את גודל המשבר ולהתגמש, כעשרת אלפים עובדי הוראה עזבו את המקצוע בשנים האחרונות, הצעירים נוטשים בגלל שכר נמוך".

"האתגר הוא לשמר את העובדים במערכת כדי לשקם את המצב. יש היום הורים שלא יודעים מי יחנך את הילדים שלהם. האוצר חייב להבין שהוא צריך להזרים כסף למערכת. הסתדרות המורים לא שבתה 20 שנה. זה מיתוס שאומרים שהם שבתו. האוצר הוא היחיד שמוביל לשביתה".

"המשבר הזה לא קשור לבחירות לדעתי" אמרה לזימי, "זה מתבשל בשנים האחרונות והגענו כעת לנקודת רתיחה. אבל האחריות להימנע משביתה נמצאת עלינו".

"אבא שלי ניהל בית ספר של הרב גרוסמן במגדל העמק, שאין מאבקים זה לא תמיד טוב למערכת. הכוח של העובדים לדרוש שינוי מסייע בסוף למערכת, מי שירוויח מהמאבק זה ההורים והילדים שיקבלו חינוך יותר טוב".

"מדובר במי שמחנכים את הילדים שלנו, המאבק הוא על דמותה של החברה, על שיוויון ההזדמנויות בחינוך. שהמורים לא טובים זה פוגע בראש ובראשונה זה האוכלוסיות המוחלשות שאין להם כסף להשלים פערי חינוך".

בהתייחסות למערכת הבחירות אמר לזימי: "גם העבודה וגם מרצ יעברו לבד את אחוז החסימה, מי שרוצה את האיחוד הזה רוצה להקטין את הכוח שלנו. המצביעים שלנו לא רוצים את החיבור הזה. אנחנו מפלגות שונות".

"אני אשת תנועת העבודה, התנועה שהקימה את המדינה, המפלגה שלי פונה לכל הציבורים. הריצה המשותפת לא תתרום כלום לגוש, רק תוריד את כוחנו" אמרה לזימי.

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות