תנובה וזוגלובק במאבק על פס זהב

    דוד קורצווייל No Comments on תנובה וזוגלובק במאבק על פס זהב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זוגלובק תחדל להשתמש בפס הזהב כסימן מזהה למוצרי המהדרין שלה – הסדר על כך נחתם מחוץ לכותלי בית המשפט בין תנובה לבין זוגלובק. בית המשפט המחוזי בתל אביב נתן תוקף של פסק דין להסדר שהושג בין נציגי החברות.

    בכך באה לסיומה תביעה שהגישה תנובה נגד זוגלובק, בטענה שסימון מוצרים בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית על-ידי פס זהב הוא ייחודי לתנובה, וכי השימוש שעשתה זוגלובק בפס זהב לסימון מוצרי המהדרין שלה שלא בהכשר הבד"צ מהווה תחרות לא הוגנת מצד זוגלובק כלפי תנובה ומהווה הטעייה של ציבור הצרכנים במגזר החרדי.

    לאחרונה יצאה חברת זוגלובק בסדרה של מוצרים בכשרות שאינה כשרות בד"ץ העדה החרדית, תוך שהיא עושה שימוש בסימן פס הזהב של תנובה, לסימון מוצרי המהדרין. בקמפיין הפרסומי למוצרים של זוגלובק בעיתונות החרדית אף נאמר "חפשו את אריזת המהדרין עם פס הזהב". תנובה המסמנת זה שנים רבות את אריזות המהדרין בכשרות בד"צ העדה החרדית בפס זהב כחלק מאמצעי הבידול של כשרות הבד"צ לעומת שאר הכשרויות – דרשה מזוגלובק לחדול מסימון פס הזהב על מוצריה.

    בתביעה נאמר כי, סימן פס הזהב כסימן מבדל מוכר לקהל הצרכנים המקפידים על כשרות מהודרת, בעקבות שימוש שעשתה תנובה בסימן זה לאורך שנים רבות לסימון מוצריה שבהכשר בד"צ העדה החרדית. תנובה ראתה בשימוש בפס הזהב, המזוהה עם כשרות בד"צ העדה החרדית, משום פגיעה במוניטין שלה, תחרות לא הוגנת והטעיית הצרכנים.



    0 תגובות