לקראת סיום: כעת חודשה ספירת הקולות | מתעדכן

נתי קאליש No Comments on לקראת סיום: כעת חודשה ספירת הקולות | מתעדכן

אתמול התקיימו הפריימריז במפלגת הליכוד, ספירת הקולות נמשכת, ותוצאות סופיות צפויות להתפרסם בהמשך היום | לאחר ספירת 30% מהקולות יריב לוין נבחר למקום הראשון, חכי"ם ותיקים נדחקו לתחתית הרשימה | כל הפרטים והעדכונים

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

13:37: לאחר הפסקה של כחצי שעה, כעת חודשה ספירת הקולות.

12:52: הפסקה בספירת הקולות, ממתינים לקלפיות מהצפון והדרום.

11:46: נכון לשעה זו נספרו 80 אחוזים מקולות הבוחרים בפריימריז של הליכוד, גם כעת אין שינוי בחמישייה הראשונה.

10:05: לאחר ספירת מחצית מהקולות, עדיין יריב לוין עומד בראש הרשימה. הבאים אחריו: אלי כהן, יואב גלנט, דודי אמסלם ואמיר אוחנה.

08:55: צחי הנגבי: "מודה לכל מי שהצביע עבורי וסייע לי, וגם אם לא אשתלב ברשימה במקום ריאלי, אני יודע שעשיתם מאמץ אדיר עבורי. ההרכב החדש של סיעת הליכוד מהווה נקודת זינוק מצויינת למערכת בחירות מוצלחת, ולניצחון הליכוד בראשות בנימין נתניהו בבחירות הקרובות".

08:26: אתמול התקיימו הפריימריז במפלגת הליכוד. נכון לשעה זו ספירת הקולות עדיין נמשכת, ולאחר ספירה של שלושים אחוזים מהקולות חבר הכנסת יריב לוין ניצב בראש הרשימה.

אחרי לוין ניצבים ברשימה חברי הכנסת אלי כהן, יואב גלנט, דודי אמסלם ואמיר אוחנה. חברי כנסת וותיקים גילה גמליאל וצחי הנגבי עלולים למצוא את עצמם סביב המקום ה-30. ספירת הקולות תימשך גם בשעות הקרובות ותוצאות סופיות התקבלו בהמשך היום.

אמש פורסם מדגם בערוץ "עכשיו 14" שנערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות דיירקט פולס בקרב מדגם מייצג של כלל מתפקדי הליכוד, להלן התוצאות:

בהערכה זהירה מסתמנת הלילה צמרת חדשה בתנועת הליכוד: ניתן להעריך כי שמות חדשים ומפתיעים מתברגים בצמרת המובילה, כאשר השמות החמים מאנשי העשירייה השנייה בבחירות הקודמות עוברים לקדמת הבמה. זו החמישייה הראשונה של הליכוד, לא בהכרח לפי הסדר הסופי.

בבלוק הראשון, אחרי יושב ראש התנועה נתניהו, במקומות 2 -6:

יריב לוין, אמיר אוחנה, יואב קיש, דוד אמסלם ויואב גלנט.

בבלוק הבא במקומות 7-11, מתברגים כפי שמסתמן:

אלי כהן, ניר ברקת אבי דיכטר וישראל כ"ץ. הערב גם ניתן להעריך בסבירות גבוהה כי גלית דיסטל אטבריאן בדרך להיות האישה הראשונה של הליכוד. כל אלו סוגרים את העשירייה הראשונה.

עוברים לעשירייה השנייה, כאשר במקומות 12 עד 17 נמצאים בסבירות גבוהה:

מיקי זוהר, שלמה קרעי, שיריון, ארז תדמור, שיריון נוסף, ומירי רגב.

הבלוק האחרון איתו אנחנו סוגרים את המדגם, במקומות 18 -25, כאמור לא בהכרח לפי הסדר הזה:

בועז ביסמוט, נציג של מחוז השפלה, אופיר כ"ץ, נציג מחוז הגליל והעמקים, נציג מחוז הנגב, אופיר אקוניס, טלי גוטליב ומאי גולן.

נדגיש כי צוות המדגם של דיירקט פולס עשה את מיטב המאמצים לפענח את השפעות המצביעים המאורגנים בליכוד, "הדילים". רק במהלך הלילה נדע האם ועד כמה הצלחנו להעריך את תוצאות האמת גם הפעם.

הסקר הזה גרם לסערה רבה בתוך מפלגת הליכוד ואף להנחיה של יושב ראש המפלגה נתניהו על עוצר ראיונות.



0 תגובות