ריצה נפרדת? "זה דיבורים בתקשורת, יש הסכם חתום" | פרוש בריאיון

    אסתי פלד No Comments on ריצה נפרדת? "זה דיבורים בתקשורת, יש הסכם חתום" | פרוש בריאיון

    ח"כ מאיר פרוש לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "ישבנו פעמיים בהרכב המלא של יהדות התורה והנושא של ריצה נפרדת לא עלה בכלל. יש ביננו הסכם שבו כתוב מה יהיה" | על אומן ראש השנה אמר: "לדבר על זה בתקשורת זה רק מזיק. אני לא מסכים עם זה שהנסיעה לשם מסכנת חיים" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש מ'יהדות התורה' לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אני לא עוקב במיוחד אחרי הפריימריז בליכוד. לגבי הפריימריז בעבודה, הגעתו של קריב למקום גבוה מבהירה שאנחנו לא נסתדר איתם, ונלך רק עם הימין".

    "קריב יש לו חלק גדול בניקור עיני ענייני הדתיים והחרדים במדינת ישראל. עכשיו מי שאומר שנלך עם השמאל, מדבר דברים לא נכונים. אין היתכנות שנשב איתו". הוסיף פרוש.

    "אנחנו תמיד היינו עם נתניהו, גם שהוא לא הצליח להקים ממשלה, לא הצענו ללכת עם השמאל, מה שהצענו זה רק שהוא יסכים על מועמד אחר מהימין. ללכת עם השמאל לא היה על הפרק. כל המחקרים מראים שיש הרבה מאוכזבים שהצביעו לממשלה הנוכחית. זה מראה שיש אופציה טובה להגיע ל 61" אמר.

    בנוגע לדיבורים על ריצה נפרדת מ'דגל התורה' אמר פרוש: "דגל התורה לא העלתה בפנינו את הרעיון להיפרד, זה רק דיבורים בתקשורת, ישבנו פעמיים בהרכב המלא של יהדות התורה והנושא הזה לא עלה בכלל. יש ביננו הסכם שבו כתוב מה יהיה".

    פרוש אף התייחס לראש השנה המתקרב ולקיבוץ של חסידי ברסלב באומן: "מה שאני יודע בנוגע לאומן ראש השנה, זה שהפעילים בנושא עושים מה שצריך לעשות. זה דברים שהצנעה יפה להם. אלה שרוצים להיות באומן יעשו מה שצריך כדי להגיע".

    "הצטערנו על כך שממשלת ישראל דיברה בשתי קולות בשנה שהייתה את הקורונה, נעשים מאמצים כדי שיוכלו לנסוע השנה. לדבר על זה בתקשורת זה רק מזיק. אני לא מסכים עם זה שהנסיעה לשם מסכנת חיים".

    האזינו לריאיון המלא עם ח"כ מאיר פרוש:



    0 תגובות