ח"כ רוטמן: "לא מכריחים את בן גביר לרוץ איתנו"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ רוטמן: "לא מכריחים את בן גביר לרוץ איתנו"

    ח"כ שמחה רוטמן ב"מהדורת סוף השבוע": "מי שהתחיל עם משא ומתן בציבור היה בן גביר, שעשה מסיבת עיתונאים. שעוצמה רצו לבד הם שרפו קולות למחנה הימין. צריך לקחת את הסקרים בעירבון מאד מוגבל" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: Sraya Diamant/Flash90
    12:48
    23.05.24
    אתר קול חי No Comments on פפסי זירו במראה חדש מרענן ותוסס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "משא ומתן בציבור זה דבר לא טוב. אבל מי שהתחיל את זה היה בן גביר, שעשה מסיבת עיתונאים. הצטערנו מאד שזה יצא ככה לציבור. אני חושב שאין טעם לדבר על זה בפומבי".

    "כל הצורה הזו של הרכבת הרשימה היא שגויה, הצענו לו להצטרף לפריימריז והוא סירב. גם הליכוד מורכב מכמה תנועות שהתאחדו. הליכוד מורכב ממפלגת חירות וממפלגת ליברלים, גם ישראל בעלייה הצטרפו אליהם, בפעם הראשונה רצו בהסכם כלשהו, ואחר כך עשו פריימריז משותף".

    "ההצעה שיצאה בערוץ 12 היא הצעה קשה מאד עבורנו אבל אנחנו עושים הכל מעל ומעבר לרצות את איתמר, וזה בגלל שאנחנו אוהבים אותו ורוצים לרוץ איתו. כל הצעה שאנחנו מציעים לו אומרים לנו שזה פטרונות, הוא הסכים להצעה שהוצעה שבמקום 7 יהיה מועמד מוסכם, ועכשיו הוא נסוג לאחור. אנחנו פועלים כל הזמן לאיחוד".

    "סקרים זה רק סקרים, מציע לבדוק כמה ימינה ותקווה חדשה קיבלו לפני הבחירות. הבחירות הם הסקר הטוב ביותר שיש, שעוצמה רצו לבד הם שרפו קולות למחנה הימין. צריך לקחת את הסקרים בעירבון מאד מוגבל".

    "אנחנו הלכנו רחוק מאד שיהיה הסכם לאיחוד. אם הוא לא רוצה לרוץ איתנו אנחנו לא נכריח אותו, מי שמחפש תלונות כל הזמן לא מחפש לפתור את הבעיה, לא יודע מה האינטרסים שלו".

    "אני עוסק רבות במערכת המשפט, אם נהיה גדולים אני מקווה שנוכל גם לקבל את משרד המשפטים ולהשפיע, המערכת הזאת צריכה הרבה תיקון".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות