ירושלים של זהב

    דוד קורצווייל | צילום: ויקיפדיה No Comments on ירושלים של זהב
    14:56
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on יאשרו את הפארנצ'עס? דובר ראש העיר: "מאמין שיפתר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגמת הצמיחה במרכז העיר ירושלים נמשכת: הפדיון למ"ר ברבעון השלישי של 2013 עומד על כ- 98 ש"ח למ"ר לעומת 92 ש"ח למ"ר ברבעון הקודם – עלייה של 6.5%. כך עולה מבדיקה שנעשתה על ידי חברת RIS, המתמחה בייעוץ קמעונאי. על פי הנתונים, הפדיון למ"ר במרכז העיר ירושלים גבוה בכ- 51% מממוצע מרכזי הערים המאוחד הכולל את מרכז הערים של בני ברק, טבריה, נהריה, עפולה, פתח תקווה, ראשון לציון, רמת גן ותל אביב ועומד על 65 ש"ח למ"ר.

    בנוסף, היקף הפדיון למ"ר במרכז העיר ירושלים גבוה מהיקף הפדיון של הממוצע הארצי, העומד על 56 ש"ח למ"ר. עוד עולה מהנתונים כי בהשוואה לקניונים המובילים בישראל, הפדיון למ"ר במרכז ירושלים, גבוה מהממוצע הארצי העומד על 73 ש"ח למ"ר. כמו כן, בשלוש השנים האחרונות מרכז העיר ירושלים שומר על מובילות על פני ממוצע מרכזי הערים המאוחד, הממוצע הארצי וממוצע הקניונים עם פדיון ממוצע למ"ר העומד על כ- 93 ש"ח למ"ר.

    חברת עדן היא חברת בת של הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י). החברה הוקמה בשנת 2001, לאחר שאובחן הצורך ביחידה זריזה, אמיצה וחדשנית שתתכלל ותסנכרן את פעילות כל הגופים הפועלים במרכז העיר ירושלים. החברה אחראית על פיתוח ותכנון מרכז העיר, בהיבט התשתיתי-פיזי ובהיבט העסקי. החברה השקיעה עד כה למעלה מ-300 מיליון ש"ח בפיתוח מרכז העיר ירושלים והיא צפויה להמשיך ולהשקיע כ-150 מיליון ש"ח נוספים בתקופה הקרובה. בתחום אחריות חברת עדן, פועלים כ- 1200 עסקים ועוד אלפי משרדים, כאשר תמהיל העסקים מגוון מאוד וכולל בתי עסק הפועלים במספר רב של תחומים.



    0 תגובות