ישראל פרוש על סערת שטפנשט: "קורא לציבור להגיע בהמוניו" | ריאיון

אייל ראובן No Comments on ישראל פרוש על סערת שטפנשט: "קורא לציבור להגיע בהמוניו" | ריאיון

על רקע הסערה סביב ההילולא השנתית של הצדיק משטפנשט, בכך שעריית תל אביב לא מאפשרת להקים דוכנים באזור הציון, שוחח יענקל'ה פרידמן בתכנית "הפוך על הפוך" עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש שנכח בדיון בבית המשפט | "משהו לא טוב קורה במדינה, מצעדים והפגנות כן, והילולא לא? תבואו בהמוניכם"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע תחול הילולת הצדיק משטפנשט, שרבים נוהגים לעלות לפקוד את ציונו ביום ההילולא לתפילה וישועה. השנה, עיריית תל אביב החליטה להתנכל למתפללים והיא הודיעה שהיא לא מאפשרת להקים דוכני הסברה ומזון באזור הציון.

החסידים לא ויתרו ועתרו לבית המשפט שעתיד לתת את החלטתו בעניין. בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח יענקל'ה פרידמן עם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, שנכח בדיון בבית המשפט.

פרוש סיפר לפרידמן: "קיבלתי הבוקר טלפון מהרב סלומון שאמר לי שהעירייה מתנכלת להילולא. אמרתי לו שאני מבטל את מה שיש לי ביומן ובא לדיון בבית המשפט. התקשרתי למנכ"ל עיריית ת"א שאני מעריך אותו מאד ושוחחתי איתו על כך. אני אומר לך שמשהו לא טוב קורה במדינה, מוצאים את הסיפור של מירון ומדביקים על זה כל דבר".

"אני הבנתי שהמשטרה לא מתנגדת לדוכנים" המשיך פרוש, "יש בעירייה פוליטיקאים שנוח להם לומר שהם לא נותנים לזה לקרות. אני הייתי משלם כל הון שבעולם שצדיק כזה יהיה אצלנו באלעד. אנחנו צריכים לדאוג לכך שיבואו אלפי אנשים. פשוט להצביע ברגלים". אמר פרוש.

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות