לאחר תקופת חולשה: הגר"מ שטרנבוך שב למסור שיעורים בישיבתו

נתי קאליש No Comments on לאחר תקופת חולשה: הגר"מ שטרנבוך שב למסור שיעורים בישיבתו

בשורה משמחת: לאחר שעבר תקופה של חולשה, בה אושפז אפילו בבית חולים, זקן פוסקי הדור הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א שב אמש למסירת שיעוריו הקבועים בהיכל ישיבתו

י.נ. ק. צילום: י.נ. ק.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבשבועות האחרונים עבר תקופה של חולשה, אמש חזר זקן הפוסקים הראב"ד הגר"מ שטרנבוך שליט"א למסירת שיעוריו השבועיים בהיכל ישיבתו.

כזכור לפני כחודש הובהל הגר"מ שטרנבוך שליט"א לבית החולים בעקבות חולשה חמורה, ושם קבעו הרופאים לאחר בדיקות כי עליו לעבור השתלת קוצב לב.

בהיכלי התורה והישיבות הרבו להעתיר בתפילה, ובחסדי שמים הטיפול עבר בהצלחה מרובה. לאחר שהתאושש מספר שבועות בביתו, שב אמש כאמור, למסירת שיעורים בהיכל ישיבתו, כמנהגו מידי שבוע בשבוע.

קרדיט צילום: י.נ.ק.

מקורביו מוסרים כי השבוע מסר הגר"מ "שיעור כללי" בסוגיית "דיבור בקידושין", ובסוף השיעור אף נשא שיחה מוסרית לתלמידיו. לאחר השיעור ליוו התלמידים את ראש הישיבה לעבר רכבו בשירת "עוד ינובון בשיבה".

יצויין עוד, כי בביקור שערך אמש כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א במעונו של הגר"מ שליט"א טרם יציאתו לחו"ל, בירך כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן את פוסק הדור בברכת "עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו".

אולם הגר"מ השיב לרבי כי העיקר הוא שיתקיים המשך הפסוק "להגיד כי ישר ה'", וזהו על ידי שיזכה למסור שיעורים בתורה ויראת שמים, ובכך לקיים "להגיד כי ישר ה'".



0 תגובות