ח"כ רוטמן: "עדיין מוטרד מהנזקים שהממשלה הזו עלולה לעשות"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ רוטמן: "עדיין מוטרד מהנזקים שהממשלה הזו עלולה לעשות"

    ח"כ שמחה רוטמן במהדורה המרכזית: "בוחרי סער צריכים לדעת שמבחינתו עדיף להישען על תומכי טרור, לגרור את המדינה לעוד בחירות, לפגוע במדינה ולתת ללפיד את ראשות הממשלה – מאשר שאדם שפגע בו יהיה ראש ממשלה"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והביע דאגה מהמשך שלטונה של ממשלת לפיד-בנט. "הנזקים שהממשלה הזו עוד עלולה לעשות עד ואחרי הבחירות מטרידים אותנו ולכן אנחנו שבים וקוראים כל הזמן לכל גורם אחראי שלא לגרור את המדינה לבחירות, אלא להקים ממשלת ימין מתפקדת בכנסת הזו".

    לדבריו "הכדור בידיים של סער שיצטרך להחליט האם הוא יותר שונא את נתניהו או יותר אוהב את מדינת ישראל. בוחרי סער צריכים לדעת שמבחינתו עדיף להישען על תומכי טרור, לגרור את המדינה לעוד בחירות, לפגוע במדינה ולתת ללפיד את ראשות הממשלה – מאשר שאדם שפגע בו יהיה ראש ממשלה. זו תכונה שחשוב לדעת על פוליטיקאי שאתה בוחר בו".

    ביחס לאפשרות לשיריון פורשי הקואליציה ברשימת הציונות הדתית, ענה רוטמן: "אנחנו פתחנו את המפלגה לפריימריז, כל מי שמזדהה עם ערכי המפלגה נשמח שיתפקד וגם יתמודד. אני חושב שזו הדרך הטובה ביותר לדעת למי הציבור רוצה לתת את קולו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עלולה… למה מה הם לא עשו נזקים עד עכשיו???? חבורת אידיוטים עם תעודות