יריב לוין: "אין הבטחות לשיריונים; מרגישים מחויבות לשיקלי וסילמן"

    אסתי פלד No Comments on יריב לוין: "אין הבטחות לשיריונים; מרגישים מחויבות לשיקלי וסילמן"

    ח"כ יריב לוין במהדורה המרכזית: "אין הבטחה לשיריון לאף אחד. עם זאת, אני ברמה האישית מרגיש מחויבות מוסרית בעיקר לשיקלי וסילמן. שני אנשים שעשו מעשה אמיץ שאלמלא הפעולה הנחושה שלהם לא היינו מצליחים להגיע לרגע הזה של נפילת הממשלה

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין מתייחס הערב (שלישי) להתפרקות הממשלה בריאיון למהדורה המרכזית עם אבי מימרן. "זה תהליך ארוך שבו אתה מנסה לפרק לבנה אחר לבנה ואתה אף פעם לא יודע מה יביא את קריסת החומה", מספר לוין. "אני שמח שזה קרה. לא צפיתי את ההודעה של לפיד ובנט אבל הרגשתי שאנחנו מגיעים לנקודה שבהם הם יתקשו להחזיק מעמד. זה הישג גדול".

    הוא התייחס למפת המפלגות המסתמנת בבחירות: "היה טוב לו הייתה מפלגה שהייתה במשבצת של כולנו בזמנו. מפלגה כזו בהחלט יכולה למשוך מצביעים שלצערי הרב לא מוכנים להצביע לליכוד או לשותפות שלנו. בפעם הקודמת החמצנו ניצחון שהיה ביד כי הציבור שלנו לא יצא להצביע. אנשים לא באמת האמינו שיכולה לקום ממשלה רעה כפי שקמה. הדברים האלה היום הרבה יותר ברורים ומוחשיים. אני מקווה שזה יביא לעלייה באחוזי ההצבעה אצלנו".

    ביחס לנושא השיריונים, הבהיר לוין: "אין הבטחה לשיריון לאף אחד. עם זאת, אני ברמה האישית מרגיש מחויבות מוסרית בעיקר לשיקלי וסילמן. שני אנשים שעשו מעשה אמיץ שאלמלא הפעולה הנחושה שלהם לא היינו מצליחים להגיע לרגע הזה של נפילת הממשלה. בעיני צריך לעשות מאמץ גדול כדי שהם ימשיכו ויתפסו עמדות משמעותיות בחיים הציבוריים. אלה סוג האנשים שאנחנו רוצים".

    לוין העריך את סיכויי הליכוד וגוש נתניהו להרכיב ממשלה: "הסיכוי שנשיג את המטרה הוא גדול מאוד. עלינו להגיע לבחירות ערוכים ביותר".

    הוא הוסיף: "לפיד יוכל להרכיב ממשלה רק עם הרשימה המשותפת ועם רע"מ. מי שרוצה למסור להם את מפתחת הנהגת המדינה – לוקח אחריות ומעמיד את מדינת ישראל בסיכון נורא. זה המצב העובדתי".



    0 תגובות