נתניהו מגיב: "ערב של בשורה גדולה להמוני אזרחים בישראל"

    אבי רבינא 3 Comment on נתניהו מגיב: "ערב של בשורה גדולה להמוני אזרחים בישראל"

    ראש הממשלה לשעבר הגיב להתפרקות הממשלה: "זהו ערב של בשורה גדולה להמוני אזרחים בישראל. חבריי ואני נקים ממשלה לאומית רחבה בראשות הליכוד. ממשלה שתדאג לכם, לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו מגיב להחלטת ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד על הקדמת הבחירות והרוטציה. "זהו ערב של בשורה גדולה להמוני אזרחים בישראל. אחרי מאבק נחוש של האופוזיציה בכנסת וסבל גדול של הציבור בישראל, ברור לכולם שהממשלה הכושלת בתולדות המדינה סיימה את דרכה", אומר נתניהו.

    צילום: פלאש 90

    "ממשלה שהייתה תלויה בתומכי טרור, שהפקירה את הביטחון האישי של אזרחי ישראל, שהעלתה את יוקר המחייה לשיאים שלא ידענו, שהטילה מיסים מיותרים, שסיכנה את הציביון היהודי של המדינה שלנו – הממשלה הזאת הולכת הביתה", הוסיף.

    עוד אמר נתניהו: "חבריי ואני נקים ממשלה לאומית רחבה בראשות הליכוד. ממשלה שתדאג לכם, לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. ממשלה שתוריד מיסים, שתוריד מחירים, תנהיג את ישראל להישגים אדירים כולל הרחבת מעגל השלום כפי שכבר עשינו. ומעל הכל – ממשלה שתחזיר את הגאווה הלאומית לאזרחי ישראל כדי שתוכלו ללכת ברחובות בראש מורם. בעזרת השם נעשה ונצליח".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ביבי המלך!👑👑👑👑👑👑👑👑🎷🎷🎷🎷