נתניהו לאורבך: "המתחיל במצווה אומרים לו גמור"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לאורבך: "המתחיל במצווה אומרים לו גמור"

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נשא דברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד וקרא לניר אורבך לפרוש סופית מהקואליציה ולהפיל את הממשלה | "כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת. הגיע הזמן להשלים את המלאכה. ״המתחיל במצווה אומרים לו גמור"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נשא דברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד ואמר: "בנט לפיד ועבאס איבדו שליטה על הכלכלה, הם איבדו שליטה על הממשלה, הם איבדו שליטה על המדינה, הם איבדו שליטה על הבושה. הם צריכים ללכת הביתה"

    "אבל בשביל הכיסא שלהם" הוסיף נתניהו: "הם מוכנים לאבד שליטה גם על יהודה ושומרון. ממשלת ׳האחים המוסלמים׳ לא מסוגלת להעביר בעצמה את תקנות יו״ש, ובמקום לפזר את הכנסת ולאפשר את הארכת התקנות – הם מעדיפים לשרוד ולשמור על הכיסא שלהם".

    "את האמת הזאת עמיחי שיקלי ועידית סילמן כבר הבינו את זה. ניר אורבך, גם אתה הבנת את זה. אסור לך להיות חלק מהביזיון הזה. אסור לך להיות חלק מהבושה הזאת. הרי כבר עשית צעד חשוב להתנתק מהממשלה המסוכנת הזאת – עכשיו הגיע הזמן להשלים את המלאכה. ״המתחיל במצווה אומרים לו גמור!". ולכן אני קורא מכאן לניר אורבך ולחברות וחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין – הגיע הזמן לחזור לימין" דברי נתניהו בישיבת הסיעה.



    0 תגובות