ח"כ דוד ביטן: "יש לנו צ'אנס לא נאבד אותו"

אסתי פלד No Comments on ח"כ דוד ביטן: "יש לנו צ'אנס לא נאבד אותו"

איש סיעת הליכוד ח"כ דוד ביטן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בנט חי במציאות מדומה, נאחז בקרנות המזבח. הקואליציה כבר נפלה אבל הם נלחמים על הזמן. הממשלה לא מתפקדת ומסוכסכת" | "כרגע שיגיעו הבחירות נעשה מה שצריך כדי להניע תהליך. בינתיים העם יודע מה צריך"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ דוד ביטן: לא יודע אם יעלה חוק לפיזור הכנסת, לדעתי אורבך לא בשל לזה באופן סופי, זה מהר מדי ובא ביקור ביידן – אבל זה יקרה בסוף. המקסימום יהיה בשבוע הבא. יש מצב לאורבך של חברות עם בנט לאורך שנים, הוא צריך לחצות את הרוביקון. אני לא מתעסק אבל הכל מתואם עם הסיעות החרדיות.

"אגיד את האמת, בנט חי במציאות מדומה, נאחז בקרנות המזבח. הקואליציה כבר נפלה אבל הם נלחמים על הזמן. הממשלה לא מתפקדת, מסוכסכת בינה לבין עצמה, היא לא תצליח לעמוד על הרגליים. בשבועיים האלה, בדרך כלל מגבשים את החוקים של הבחירות וועדת הבחירות, הרי הפור נפל. אנחנו מצפים לקבל 61 מנדטים, לגבש קואליציה מגובשת ולהעביר סדרת חוקים שיובילו רפורמות במדינת ישראל".

"הליכוד היא מפלגה דמוקרטית ולכן שיריונים זה לא הדבר החזק אצלה. בין שניים לשלושה נקבל, כי אנחנו רוצים להפיל את הממשלה ולא יותר אבל אני חושב שגם סמוטריץ' צריך לשריין, אופיר סופר כבר לא חלק מהליכוד. כרגע שיגיעו הבחירות נעשה מה שצריך כדי להניע תהליך. בינתיים העם יודע מה צריך, והשלטון יהיה בידינו, עכשיו השלטון יהיה אמיתי. עד עכשיו כחלון בלם, כעת יש לנו צ'אנס ותאמין לי לא נאבד אותו".

חה"כ ביטן הוסיף ואמר בנוגע לשיריונים: "לא חייבים שמישהו יתמודד נגד נתניהו, הוא מקבל 90% בסקרים ולכן התמודדות מולו לא תתרום דבר. אנחנו צריכים להתמודד מול לפיד ולא לריב בתוכנו. אני לא רואה מנדטים שלא רוצים את נתניהו, לא מבין מאיפה בנט מביא חמישה מנדטים בסקרים".

"למה שנוריד את אחוז החסימה כדי להעביר איזשהי מפלגה? אתה מבין שזה לא רציני, זו שיטה לא נכונה לאור זה שאפשר לאחד מפלגות ואחר כך להתפצל – גם זה לא בסדר. צריך מפלגה גדולה. צריך תמיכה מהשמאל שראש ממשלה יהיה מהמפלגה הגדולה או לפחות השנייה בגודלה. לא דמוקרטי שיו"ר מפלגה קטנה יכול לסחוט את ראשות הממשלה".



0 תגובות