23 שנות שליחות: חה"כ יעקב ליצמן הגיש את התפטרותו מהכנסת

אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on 23 שנות שליחות: חה"כ יעקב ליצמן הגיש את התפטרותו מהכנסת

ח״כ יעקב ליצמן הגיש היום (ד) ליו״ר הכנסת את התפטרותו, לאחר כהונה בת 23 שנה בסיעת יהדות התורה מטעם אגודת ישראל | במקומו ייכנס הבא בתור ברשימת יהדות התורה, כאשר מחליפו מטעם הסיעה המרכזית יהיה יצחק גולדקנופף המכהן כמנכ״ל רשת הגנים ׳בית יעקב׳

צילום: אבי רבינא
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח״כ יעקב ליצמן הגיש היום (ד) ליו״ר הכנסת מיקי לוי את התפטרותו מהכנסת לאחר כהונה בת 23 שנה, בסיעת יהדות התורה מטעם אגודת ישראל. במקומו ייכנס, יעקב טסלר, הבא בתור ברשימת יהדות התורה והשבת לכנסת שיהפוך לחבר כנסת מן המניין.

במשך תקופת כהונתו שימש ליצמן כח״כ, ובתפקידים מרכזיים מטעם יהדות התורה כיו״ר ועדת הכספים, סגן שר הבריאות, שר הבריאות, ושר הבינוי והשיכון. הרב ליצמן אמר עם התפטרותו: ״אני מסכם בסיפוק רב שנות עשייה רבות בכנסת ישראל, מתוך שבח לבורא עולם אשר זיכני לשרת הציבור במסירות ובנאמנות, מתוך שאיפה ושליחות לקדש שם שמים ולהגן על קדשי ישראל".

"ברכת הצלחה מיוחדת לח״כ הנכנס מטעם אגודת ישראל הרב יעקב טסלר. אני מברך את חבריי לסיעת יהדות התורה, לעמיתיי בסיעת ש״ס ולכל שותפיי בסיעות השונות, שפעלנו יחדיו למען הציבור בישראל״ הוסיף ליצמן.

את ליצמן יחליף כנציג הסיעה המרכזית יצחק גולדקנופף המכהן כמנכ״ל רשת הגנים ׳בית יעקב׳.

בנאום פרידה במליאת הכנסת אמר ליצמן: "אחרי 23 שנים, הגשתי את התפטרותי מהכנסת. זכיתי לטפל ב615,000 פניות ציבור. פניות הציבור זה היסוד של שליח הציבור בכנסת. חשבתי שאזכה להצביע על חוק לפיזור הכנסת אבל לצערי זה לא הלך. הכנסת היום היא לא מה שצריך להיות, כולכם מודים בזה. אני נשאר בפוליטיקה ובמה שצריך לעזור".

שר הביטחון גנץ: "הייתה לנו הזכות להסתכל עליך ולדעת שאתה עושה את הדברים מתוך ניסיון ומסירות רבת שנים, אנו מצרים שאלה נסיבות סיום תפקידך בכנסת אבל בטוח שאתה תמשיך לשרת את עם ישראל".

ליצמן בנאום הפרידה

דוברות הכנסת

ח"כ יעקב אשר אמר: "אני מודה לרב ליצמן על פעילות רבת שנים בכנסת למען הכלל והפרט, ואני בטוח שיוסיף לעמוד לימין הציבור החרדי בכל עניין. ברכת הצלחה לידידי נעים ההליכות הרב יעקב טסלר, שחוזר לזירת המאבק של הנציגות החרדית בכנסת למען שמירת קדשי ישראל והדאגה לזכויותיו של הציבור החרדי".

 

 



0 תגובות