דוד ביתן: "אנחנו הולכים עם החרדים בטוב וברע"

אסתי פלד No Comments on דוד ביתן: "אנחנו הולכים עם החרדים בטוב וברע"

ח"כ דוד ביתן מהליכוד לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "נתניהו שינה את מסלול מצעד הדגלים שנה שעברה בגלל המלצת גורמי הביטחון. השנה לא שינו את המסלול בהמלצת גורמי הביטחון כהפקת לקחים משנה שעברה. טוב שעשו כך"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע אירועי יום ירושלים שוחח ח"כ דוד ביתן עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נתניהו שינה את המסלול של מצעד הדגלים בשנה שעברה בגלל המלצת גורמי הביטחון. למדנו מהטעות, כיוון שלאחר מכן היה הסלמה. והשנה כהפקת לקחים לא שינו את המסלול בהמלצת גורמי הביטחון. טוב שעשו כך" אמר ביתן.

ביתן התייחס למצבה של ממשלת בנט ואמר: "הממשלה לא יכולה לעשות שום דבר. היא לא מסוגלת לעשות כלום ללא הערבים. מדינה שנתמכת על הערבים אין לה זכות קיום. הם משלמים להם בגדול, משרד האוצר משלם הכל כי הוא יודע שיהיה בחירות והתשלומים לא יתבצעו בסוף. בבחירות הם יפלו".

לגבי הטענה שהחרדים היחידים שמפסידים מהקואליציה כי הליכוד בדברים החשובים מגיע להסכמות עם הממשלה אמר: "החרדים הרוויחו שהליכוד היה, ושנחזור הם ירוויחו. לגבי חוק ממדים ללימודים, זה היה בהסכמת המפלגות החרדיות. איפה שהם הודיעו לנו שיתנגדו התנגדנו. אנחנו הולכים עם החרדים בטוב וברע" אמר ביתן.

ביתן התייחס לבחירות שייתכן ויהיו בקרוב ואמר: "זה לא יהיה בקלות הבחירות. אבל יש סיכוי להוציא 61 לבד בלי בנט סער וליברמן. לא היו סקרים כאלו אף פעם לפני בחירות. ככל שהממשלה תשתף פעולה עם הערבים – נעלה בסקרים".

האזינו לריאיון המלא:

 

 

 



0 תגובות