חזקי ברוך: "כלפון הודח לפי דרישת רע"מ בשל העלייה להר הבית"

    אייל ראובן No Comments on חזקי ברוך: "כלפון הודח לפי דרישת רע"מ בשל העלייה להר הבית"

    חזקי ברוך ב'מהדורת הבוקר': "לפי גורמים בקואליציה ומקורבים לכלפון העלייה שלו להר הבית היא זו שהביאה עליו את ההדחה הזו לפי דרישת רע"מ" | גדסי: "בנט מנסה לשדר הישרדות פוליטית"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חזקי ברוך מערוץ 7 ופרשננו הפוליטי, איתי גדסי שוחחו עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) על הנעשה בלשכתו של ראש הממשלה בנט ובמפלגת 'ימינה', ברקע התפטרות היועצת המדינית ופיטורי ח"כ כלפון.

    חזקי ברוך: "ידענו כל הזמן על מאבקי הכוחות בתוך הלשכה בינה לטל גן צבי ראש הסגל של בנט, בסוף אנחנו רואים מי ניצח. גן צבי עם כל העוצמה ניצח בסבב הזה.

    "יש את הסיפור של כהנא עם כלפון שמנסים לקשור את זה. לפי גורמים בקואליציה ומקורבים לכלפון העלייה שלו להר הבית היא זו שהביאה עליו את ההדחה הזו לפי דרישת רע"מ.

    לדבריו "אני מכיר את כל חברי ימינה ואם הייתי צריך לדרג אותם בנאמנות לבנט, הייתי שם את כלפון אחרי כהנא. דיברתי איתו ביום רביעי – הוא הלך לבדוק בייעוץ המשפטי מה יקרה אם פינטו תערוק ליש עתיד – אם יהיה צריך להדיח את שניהם כי הוא אחריה ברשימה. זה הפתיע אותו ואת כולם. יש פה את רע"מ שאמרו שהם חוזרים לתוך הממשלה, אני סבור שאחת הדרישות הייתה תשלום על זה שהוא עלה להר הבית".

    איתי גדסי: "אפשר לקשור בן שמרית מאיר לכלפון. שבנט מנסה לשדר הישרדות פוליטית והכל הופקד בידי טל גן צבי. וכאן רואים ח"כ כלפון שהיה נאמן מודח בשל דרישת רע"מ. אנו עדים למופע סחטנות של מפלגות הקואליציה תמורת הישרדות הממשלה".



    0 תגובות