ח"כ שיקלי: "בנט הציע לי תפקיד משמעותי מחוץ לכנסת, וסירבתי"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ שיקלי: "בנט הציע לי תפקיד משמעותי מחוץ לכנסת, וסירבתי"

    ח"כ עמיחי שיקלי ב'מהדורת הבוקר': "החוק של הכרזת פורש נולד למי שקיבל טובות הנאה ולא אני זה שקיבלתי טובת הנאה. רה"מ בנט הציע לי תפקיד מחוץ לכנסת ואמר: 'העיקר שנכניס נורבגי שיעשה מה שנאמר לו'. אמרתי לבנט: 'לא, תודה'. חשבתי שאביר קארה רציני ויבוא איתי עם עידית סילמן, אבל כנראה חשוב לו לשמור על הממשלה הזו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר על הדיון מחר בוועדת הכנסת להכרזה עליו כח"כ 'פורש'. "תכלית החוק היא למנוע מצב שנבחר ציבור לוקח את המנדט שבשמו הוא נבחר ועושה שינוי אידיאולוגי תמורת טובות הנאה", מסביר שיקלי. "לכן לכתחילה החוק הזה לא רלוונטי למקרה שלי, שדומה מאוד למקרה של מרב מיכאלי שסרבה להצטרף לממשלה בראשות נתניהו בשונה מעמיר פרץ ואיציק שמולי. אבל בא ייעוץ משפטי והפך את תכלית החוק גם למשמעת סיעתית".

    לקראת הפרשת שיקלי: ההצעה של קארה והאפשרות הנבחנת באופוזיציה

    שיקלי חשף: "בנט הציע לי תיקח תפקיד משמעותי מחוץ לכנסת כי שנוכל להכניס עוד ח:כ שיעשה מה שאנחנו רוצים. אמרתי שזה לא בא בחשבון. ראית דוגמא חיה לזה כשרינאווי זועבי ממרצ הצביעה פעם אחת נגד עמדת הקואליציה וזכתה להיות קונסולית בשנחאי. שנבין איך ממנים פה אנשים לתפקידים רגישים. הציעו לי עוד כל מיני דברים – תצביע איתנו פה ושם ולא נפריש אותך".

    הוא התייחס למגעים עם סגן השר קארה: "הסברתי לקארה שנגמר הסיפור של הממשלה הזו, אתה יכול לעשות לה המתת חסד ולגאול אותה מייסוריה וגם להרוויח את עצמאותך. הסיכוי שקארה יעשה את זה הוא אפס. אני חשבתי בהתחלה שהוא רציני אבל התברר שהממשלה הזו מאוד חשובה לו. זו זכותו אבל אנחנו חלוקים. כרגע בסבירות הכי גבוהה זה שרע"מ תפרק את הממשלה. הממשלה לא תמשיך לאורך זמן, השאלה היא אם כמה חודשים או כמה שבועות", אומר שיקלי.



    0 תגובות