באר שבע: ארבעה הרוגים בפיגוע משולב; המחבל חוסל

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר 1 Comment on באר שבע: ארבעה הרוגים בפיגוע משולב; המחבל חוסל

בפיגוע משולב בבאר שבע נרצחו ארבעה בני אדם, לא כולל המחבל שחוסל בזירה על ידי עובר אורח שהזדמן לזירה | מנכ"ל מד"א מוסר שני פצועים נוספים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע ומצבם מוגדר בינוני | מתעדכן

צילום: איחוד הצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחבל שהגיע לתחנת דלק בדרך חברון בבאר שבע וכשבידו סכין דקר אישה בהמשך הגיע למרכז מסחרי אז דרס ברכבו רוכב אופניים המשיך למרכז נוסף סמוך מעבר לכביש, ירד מרכבו ורץ לעבר גבר ואישה ודקר אותם. אזרחים שהיו במקום ביצעו לעברו ירי ונטרלו אותו. הפצועים הועברו לטיפול רפואי. למקום הגיעו שוטרים ולוחמי מג"ב. מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, הגיע לזירה ומקיים הערכת מצב במקום.

מנכ"ל מד"א אלי בין עדכן כי בפיגוע המשולב בבאר שבע נרצחו ארבעה בני אדם, לא כולל המחבל שחוסל בזירה על ידי עובר אורח. שני פצועים נוספים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע ומצבם מוגדר בינוני.

אליה טובול ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע מסר: "מדובר בשלוש זירות בהם איתרנו את הפצועות והפצוע. הענקנו סיוע ראשוני לגבר כבן 60 ולשתי נשים בגילאי 40 שנפצעו בינוני וקשה – למרבה הצער נקבע מותה בזירה של אחת הפצועות".

אריאל פחימה חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד. אחת הפצועות נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן: לאחר הסיוע הראשוני בזירה – שתי נשים וגבר פונו למרכז הרפואי סורוקה".

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע, ומתפלל לשלום הפצועים. קיימתי כעת הערכת מצב והתייעצות עם השר לביטחון פנים ועם מפכ"ל המשטרה בעקבות הפיגוע. האזרחים שירו במחבל הפגינו תושייה ואומץ לב ומנעו קורבנות נוספים. כוחות הביטחון נמצאים בדריכות מירבית. נפעל ביד קשה נגד מבצעי טרור. נרדוף ונשיג גם את סייעניהם".

ראש הממשלה, נפתלי בנט קיים את ישיבת ההיערכות עם השר לביטחון פנים עמר בר-לב והמפכ"ל יעקב שבתאי מחשש לתגובות חיקוי נוספות. אך תגובות של חברי הכנסת בעקבות הפיגוע לא מאחרות מלבוא: "יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי "ההקצנה הלאומית בקרב ערביי ישראל, היא פצצה מתקתקת. צריך להכיר בה, לקרוא לה בשמה, ולגדוע אותה באפס סובלנות".

גם חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד תקף את הממשלה ואמר: "היום רואים כי ההפקרות בנגב, עולה לנו בחיי אדם". חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד אמרה כי "הפיגוע רצחני מוכיח את רפיסות הממשלה, ואובדן המשילות בנגב".

חה"כ שמחה רוטמן: "ארץ אל תכסי דמם. הפיגוע המתועב הזה הוא ההוכחה מספר #87722 שההתייחסות של מדינת ישראל לטרור הערבי כושלת. המחבל הוא אדם שחבר לדעאש והורשע בכך. אם הוא היה נער גבעות שעושה גרפיטי של תג מחיר, המעקב של מערכת האכיפה, השב"כ או ימ"ר ש"י אחריו היה אינטנסיבי יותר".

"זמן מה קודם לכן מדוברות מד"א במרחב נגב נמסר על מספר פצועים ברחוב דרך חברון ויצחק נפחא בעיר באר שבע. חובשים ופראמדיקים העניקו במקום טיפול רפואי למספר פצועים בדרגות פציעה שונות בהן קשה" אמר רוטמן.

נקבע מוות על כמה מהנפגעים, ארבעה במספר והמניע לפגיעה הוא לאומני. משטרת ישראל מסרה כי מדובר בדקירת מתדלקת בתחנת דלק במרכז מסחרי בדרך חברון בעיר לצד נפגעים נוספים מדריסה ודקירות.

מדיווחים מעוברי אורח מסתמן כי הפוגע דרס אדם ומיד לאחר מכן יצא מהרכב ודקר את האנשים שטופלו בשטח בידי כוחות הרפואה והחירום. לפי מידע המגיע מהשטח הדוקר נורה על ידי הכוחות. וגם הוא ככל הנראה מבין ההרוגים.

מדוברות המשטרה מרחב נגב נמסר מיד לאחר האירוע על חשד לאירוע פח"ע בבאר שבע: הגיע גבר לאזור מרכז מסחרי בבאר שבע ופצע שלושה אזרחים באמצעות סכין. נוטרל בידי עובר אורח שוטרים נמצאים במקום.

מדובר באדם כבן שישים שנדרס ונהרג, אשה עובדת בתחנת הדלק שנהרגה גם היא מדקירות לצד הרוגים נוספים. המחבל חוסל בידי עובר אורח, ככל הנראה נהג אוטובוס יהודי חיסל את המחבל הרוצח.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה מעניין מה שבטוח מעניין זה סרטים הכי מעניין סרטים 🤑😝🤪😜😛