ח"כ האוזר: "אנחנו משלמים מחיר יקר בגלל משחקי האופוזיציה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ האוזר: "אנחנו משלמים מחיר יקר בגלל משחקי האופוזיציה"

ח"כ צבי האוזר בריאיון ל'קול חי': "האופוזיציה מנהלת אסטרטגיה של הדהוד רעיון שהוא כמעט דה-לגיטימציה לפרלמנט. הייתי נוהג אחרת מבחינת המינון וההתנהלות. לפעמים צריך להתנהל עניינית ולא להעניש את המדינה בשביל להעניש את הקואליציה"

צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צבי האוזר שוחח עם אבי רבינא במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לגלי העלייה בעקבות המלחמה באוקראינה: "ליבי נחמץ, אני כבר למעלה מחודש מתריע שאנחנו באירוע היסטורי וצריך להבין את גודל השעה ולהיערך לכך והכל מתנהל בעצלתיים. בימים האחרונים מבינים שהסיפור הוא כנראה גדול ואסור לפספס".

לדבריו "הסיפור הוא כל מזרח אירופה, יש רבבות רבבות יהודים באזורים האלה וישראל כמדינה שהייעוד שלה לקבץ נדחי ישראל – צריכה לעשות מאמץ להביא אותם כי זה ישנה את פני המדינה לטובה".

האוזר הוסיף: "בשנת 89 אף אחד לא האמין שבתוך עשור – חמישה מיליון ישראלים יקלטו מיליון יוצאי ברית המועצות. המצב הכלכלי שלנו היום הוא תוצאה של קליטה מוצלחת".

לאחר מכן התייחס האוזר לנושאים הפוליטיים: "האופוזיציה מנהלת אסטרטגיה של הדהוד רעיון שהוא כמעט דה-לגיטימציה לפרלמנט. הייתי נוהג אחרת מבחינת המינון וההתנהלות. לפעמים צריך להתנהל עניינית ולא להעניש את המדינה בשביל להעניש את הקואליציה".

הוא פירט: "לדוגמא חוק האזרחות – שהאופוזיציה הייתה צריכה להעביר אותו. הצעת החוק אושרה על ידי ממשלת נתניהו ונדחתה שבוע לאחר מכן על ידי האופוזיציה. שום דבר לא השתנה בשבוע".

"בסוף נעביר את זה", מדגיש האוזר. "אבל עבר זמן יקר ואנחנו משלמים מחירים והיו בינתיים איחודי משפחות. הכל בגלל משחקי האופוזיציה".

עוד הוסיף "אני לא חושב שחוק הגיוס במתכונתו לא היה עובר בממשלה הקודמת. הקואליציה עובדת עקב בצד אגודל אבל לאט לאט אנחנו מחזירים את הרכבת למסילה. צלחנו את המושב הזה, העברנו תקציב, שחררנו את הפקק הזה. שום דבר במדינה לא עבד עד אז. אני חושב שהדרך פנויה להמשיך לעבוד, לא חושב שנלך לבחירות בקרוב".



0 תגובות