לאחר ביקורי הבזק ברוסיה וגרמניה: בנט נחת בישראל

שלמה ריזל ואיתי גדסי 2 Comment on לאחר ביקורי הבזק ברוסיה וגרמניה: בנט נחת בישראל

ראש הממשלה נחת הבוקר בישראל לאחר פגישותיו עם הנשיא הרוסי פוטין בקרמלין ועם הקנצלר הגרמני שולץ. בנוסף, בנט קיים שיחות עם נשיאי אוקראינה וצרפת

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט נחת הבוקר (ראשון) בישראל לאחר שחתם את ביקורי הבזק ברוסיה ובגרמניה ונפגש עם נשיא רוסיה פוטין וקנצלר גרמניה, שולץ.

ראש הממשלה בנט והקנצלר שולץ נועדו אמש במשך כשעה וחצי ואכלו ביחד ארוחת ערב, במהלכה שוחחו על מספר סוגיות, בהן המצב בין אוקראינה ורוסיה.

במהלך הערב, שוחח ראש הממשלה פעמיים עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, לאחר שנפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. כמו כן, קיים רה"מ שיחה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון.

נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי פרסם: "ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט התקשר אליי לאחר פגישתו עם ולדימיר פוטין. אנחנו ממשיכים בדיאלוג".

לפני כן, כאמור, נפגש בנט עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין ונועד עימו במשך כשלוש שעות. גורם מדיני מסר כי ראש הממשלה שוחח עם הנשיא פוטין גם על מצבם של הישראלים והקהילות היהודיות כתוצאה מהקונפליקט ובפגישה נידונה גם ההתקדמות בשיחות הגרעין בווינה. לפי הגורם, ראש הממשלה הביע את עמדת ישראל, שמתנגדת לחזרה להסכם הגרעין. בקרמלין אמרו כי הפגישה בין השניים "הייתה טובה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בקיץ 1973, לאחר שאמו התקשתה להיקלט בישראל, חזרה המשפחה לסן פרנסיסקו. עם פרוץ מלחמת יום הכיפורים בסתיו של אותה שנה האב, שהוכשר במסגרת המילואים כתותחן, שב לישראל ולחם בחזית רמת הגולן. הוא נותר בשירות מילואים במשך חודשים, ואשתו ובניו הצטרפו אליו בישראל.[1] בתקופה זו גם החלו הוריו, שבצעירותם היו חברים בקהילה הרפורמית "עמנו-אל" בסן פרנסיסקו,[2][3] תהליך של חזרה בתשובה (בנט החל תהליך זה כבר בילדותו, לאחר שנשלח לגן של חסידות חב"ד)[4] ובשל כך בתקופת נערותו הוא כבר גדל בבית אורתודוקסי-מודרני[5]. בנט החל ללמוד בבית ספר יסודי "כרמל". בהיותו בכיתה ב' עברה המשפחה שוב לארצות הברית, ניו ג'רזי, למשך שנתיים, בעקבות עבודת האב, וכשהיה בן עשר חזרה המשפחה לחיפה.

    גיבורי ילדותו היו מ

  2. 1

    היה בחב"ד…. חחחחחחחח