הוכשרו כל קווי הייצור במפעל קוקה-קולה בבני ברק לפסח תשפ"ב

עפר גדנקן No Comments on הוכשרו כל קווי הייצור במפעל קוקה-קולה בבני ברק לפסח תשפ"ב

קוקה-קולה ישראל תספק משקאות בהכשר מהודר לפסח לישראל ולקהילות היהודיות ברחבי העולם

צילום: מאיר כהנא
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמדי שנה בשנה, קוקה-קולה ישראל נערכת מבעוד מועד ומכשירה את קווי הייצור לפסח בשלב מוקדם ביותר, כדי לספק את הביקוש הגדול בארץ ובעולם למשקאות בהכשר מהדרין. הכשרת מפעלי קוקה-קולה לפסח כוללת לוגיסטיקה מורכבת ותיאום מדויק בין הגורמים השונים: מערכת הכשרות, הנהלת המפעלים, עובדי הייצור והמשגיחים. התהליך החל עמוק בימי החורף הסוערים, כשפסח עוד נראה רחוק באופק, והסתיים בימים אלו – שישים יום קודם החג.

 בשבוע האחרון נערכה הכשרת המפעל במעמד מיוחד וחגיגי. נכחו במעמד: הרה"ג יצחק לנדא שליט"א והרב שבח רוזנבלט שליט"א רבני העיר בני ברק, הרב יעקב רוז'ה שליט"א רב העיר בת ים והרב האחראי על מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב יהודה כץ שליט"א מראשי לשכת רבני העיר בני ברק והאחראי מטעמם על הכשרות בחברת קוקה-קולה, הרב בנציון נשר שליט"א רב פוסק במחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בועז הלוי שליט"א מפקח ראשי ברבנות תל-אביב, הרב בנציון פרידמן שליט"א מנהל מחלקת כשרות תל-אביב, הרב אברהם שטיצברג שליט"א – האחראי על הכשרות בחברת קוקה-קולה ישראל, והרב אהרן פולק מלשכת רבני העיר בני ברק.

את פני הרבנים שליט"א קיבלו מר עופר ינקו – מנכ"ל מערך התפעול של קוקה-קולה ישראל, מר הראל חייקין – מנכ"ל מערך השיווק של קוקה-קולה ישראל, אלי בראל – סמנכ"ל תפעול קוקה-קולה בבני ברק, תומר סגיס – דובר קבוצת קוקה-קולה ישראל, דורון וולף – מנהל הטכנולוגיה והתהליכים.

תומר סגיס דובר החברה שגם הנחה את המעמד ציין בדבריו כי "מעמד ההכשרה לפסח נערך בסיום 'פורים קטן' ששמחתו מלווה אותנו ביום החגיגי הזה". סגיס התייחס בדבריו למילה 'ונתנו' המופיעה בפרשת השבוע, וציין "כי ניתן לקרוא אותה גם מימין וגם משמאל, רמז לעובדה שמי שנותן, בפרט צדקה, מקבל תמיד בחזרה. אצלנו בחברה, בזכות הנתינה של רבני מערכי הכשרות המסייעים לנו רבות בתהליך הייצור, אנו זוכים לקבל ברכות חמות מצד הצרכנים המקפידים על כשרות מהודרת, לאורך כל השנה וכמובן בחג הפסח".

הרב יעקב רוז'ה שליט"א פתח את המעמד : "אנו מודעים לחשיבות של הקהל הרחב לתחום הכשרות בעולם המזון. צוותי המשגחים תמיד זוכים לאוזן קשבת ושיתוף פעולה עם הנהלת החברה, ואנו מברכים על סיום תהליך ההכשרה לפסח שנערך בשבועות האחרונים".

 הרה"ג יצחק אייזיק לנדא שליט"א התייחס בדבריו לפרשת השבוע: "ברוח פרשת השבוע פרשת 'כי תשא' בה מסופר על מחצית השקל אשר באמצעותו מגיעים לשלמות. כך גם שיתוף הפעולה בין מערך הכשרות שלנו למערך הכשרות של רבנות ת"א. כל אחד תורם את חלקו ויחד עם הנהלת המפעל אנו מצליחים להגיע לשלמות כשרותית עם מוצרים איכותיים האהובים על כלל הצרכנים".

הרב לנדא הדגיש בדבריו את העובדה שתהליך ההכנה לפסח החל כבר בתחילת החורף עם משגיחים שליוו את תהליך הייצור ברחבי העולם: במפעל שבאטלנטה ארה"ב, במפעל בלינא באירלנד וכמובן במפעלי קוקה-קולה בארץ.

הרה"ג שבח רוזנבלט שליט"א נשא אף הוא דברים והדגיש את ההקפדה על האיכות והכשרות: "אני נפעם מההשגחה במפעל וההקפדה על קלה כבחמורה המאפשרת לשתות את משקאות החברה ללא כל חשש. סבר הפנים המאירות של הנהלת החברה מחמם תמיד את ליבנו ומי ייתן ונמשיך כך עוד שנים רבות".

עופר ינקו מנכ"ל מערך התפעול של החברה ברך על מעמד ההכשרה לפסח שהפך למסורת והודה לרבני מערכי הכשרות על עבודתם המסורה. הוא ציין כי "בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים שמים דגש על השילוב בין איכות ללא פשרות לבין כשרות מהודרת". בסיום דבריו הודה ינקו לצוות התפעול בראשות אלי בראל – סמנכ"ל תפעול קוקה-קולה בבני ברק, דורון וולף – מנהל הטכנולוגיה והתהליכים, מאיר כהנא – מהנדס המפעל, יצחק שטרית – מנהל תחום המסגרות, דודו לצ'ין מנב"ט, ושמעון דברשווילי – מנהל המשק  על תרומתם הגדולה ושל צוותיהם לתהליך ההכשרה.

אלי בראל סמנכ"ל תפעול קוקה-קולה בבני ברק הוסיף ואמר: "שיתוף הפעולה ההדוק בין מערכי הכשרות לבין אנשי המפעל מסייע רבות בתהליך ההכשרה לפסח בכל שנה ושנה ויבורכו כל העושים במלאכה".

הראל חייקין מנכ"ל מערך השיווק: "ההתכנסות השנתית במעמד הזה מרגשת מאוד. אנו מברכים על החיבור הנפלא בין מערכי הכשרות שלנו. חיבור זה הינו סמל לאחדות, ובזכותו גם השנה נצליח לספק משקאות בהכשר מהדרין לפסח לקהילות היהודיות בארץ ובעולם".

הנהלת החברה הודתה לכל הגורמים שפעלו במלוא המרץ להכשרת המפעל גם בשנה זו, לרב מוטי הסופר שליט"א האחראי על חומרי הגלם בלשכת רבני העיר בני ברק, לרב יהודה כץ שליט"א מראשי לשכת רבני העיר בני ברק והאחראי מטעמם על הכשרות בחברת קוקה-קולה, לרב בנציון פרידמן שליט"א מנהל מחלקת כשרות תל-אביב, לרב בועז הלוי שליט"א מפקח ראשי ברבנות תל-אביב, ולרב אברהם שטיצברג שליט"א – האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה ישראל הפועל רבות בתחום זה מול כלל ראשי החברה.

עם השלמת תהליך ההכשרה בכל דקדוקי הכשרות הנדרשים, קווי הייצור במפעל בבני ברק עובדים במלוא התפוקה עם צוות משגיחים הנמצא במקום ומפקח בדקדקנות על כל שלבי הייצור הכשר לפסח. כל זאת, על מנת לספק את הביקוש הרב וכדי לאפשר ליהודי הארץ והתפוצות לענג את חג הפסח הבעל"ט עם קוקה-קולה בכשרות המהודרת לפסח. כעת נערכים בקוקה-קולה ישראל לספק את הביקוש הגדול ברחבי העולם לקראת החג בכשרות המהודרת לפסח של רבני העיר בני ברק הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א, ורבנות העיר ת"א.



0 תגובות