יו"ר ועדת הכספים: "ישנה אפליה בחלוקת תקציבי הפרסום הממשלתיים"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר ועדת הכספים: "ישנה אפליה בחלוקת תקציבי הפרסום הממשלתיים"

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ אלכס קושניר: "לפי נתונים של היקפי הפרסום בלפ"ם אנו רואים אפליה מאוד ברורה, וכספים שלא מחולקים באופן שוויוני המאפשר לסקטורים שונים בחברה הישראלית לקבל את המידע שהממשלה מבקשת להנגיש בצורה יעילה וברורה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים קיימה הבוקר (שלישי) דיון מעקב בנושא פילוח תקציבי פעילות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) וחלוקת התקציבים לפי מגזרים ושפות.

    בפתח הדיון אמר יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר "לפי נתונים של היקפי הפרסום בלפ"ם אנו רואים אפליה מאוד ברורה, וכספים שלא מחולקים באופן שוויוני המאפשר לסקטורים שונים בחברה הישראלית לקבל את המידע שהממשלה מבקשת להנגיש בצורה יעילה וברורה".

    קושניר הדגיש "תפקידה של לשכת הפרסום הממשלתית הוא להנגיש את המידע לכלל הציבור הישראלי. ביקשנו לראות את אחוזי העמלה שלפם לוקחת, וראינו שהיא מתנהלת כגוף עסקי שלוקח אחוזי עמלות על פי גודל העסקה. יוצא מצב שללפ"ם יש אינטרס לבחור בפרסום יקר יותר כדי לקבל עמלה גדולה יותר.

    יו"ר ועדת הכספים הבהיר "מה שבטוח זה שהמצב הנוכחי, של שקיפות, חלוקת משאבים והיקפי פרסום – לא יכול להמשיך. אם לשכת הפרסום הממשלתית לא מבינה את הבעיה, אנחנו כחברי כנסת נפעל בחקיקה. אסור שהעסקאות הללו יתנהלו במחשכים, האפליה של המגזרים ודוברי השפות במדינה חייבת להיפסק".



    0 תגובות