נשיא לשכת העצמאים: "רוב העצמאים בכלל לא יהנו מההטבות"

    מהדורת הבוקר No Comments on נשיא לשכת העצמאים: "רוב העצמאים בכלל לא יהנו מההטבות"

    נשיא לשכת העצמאים אומר בריאיון ל'קול חי': "משפחת גונן שהביא רה"מ הם לא עצמאיים. התכנית שהוצגה מנותקת מבעלי העצמאים, אנו שש מאות אלף עצמאים בישראל נשארנו בחוץ. במבחן התוצאה אנו סוג ב' אנו ומשלמים את המחיר"

    11:29
    15.05.24
    נתי קאליש No Comments on רבני צפת והגליל בקריאה: להשאיר את הר מירון פתוח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד רועי כהן, נשיא לשכת העצמאים מתייחס ל'תכנית הכלכלית' שהציגו אמש בנט וליברמן ואומר כי היא לא תסייע במאום לרוב העצמאים, שמרוויחים שכר זעום שבכלל לא מגיע לסף המס.

    "אני לא רגוע, אני חושב ששוב מדובר במסיבת עיתונאים שגם ראש הממשלה וגם שר האוצר לא מתייחסים ללמעלה מ-600 אלף עצמאים ובעלי עסקים שמוצאים את עצמם לא רשת ביטחון וללא הגנה בזמן שיש משבר חירום", אומר כהן בריאיון לאיתי גדסי ויענק'לה פרידמן במהדורת הבוקר.

    "הייתי מצפה מראש הממשלה ושר האוצר להודיע שכל עצמאי ובעל עסק שההכנסה שלו ירדה וההוצאות נשארו אותו דבר   – יקבל פיצוי בזמן אמת ולא בעוד חודש-חודשיים".

    "כל הניסיון הזה לייצר מצג שווא כביכול יש מענה כאשר אין בפועל מענה, הוא סוג של זריית חול בעיני הציבור", תוקף כהן ומציג נתון מדהים: "60 אחוז מהעצמאים לא מגיעים בכלל לסף המס. הם מגיעים לשכר של 7-8 אלף שקל אחרי ניכוי ההוצאות. זה רוב העצמאים בישראל".

    הוא ממשיך ומסביר כי "רוב העצמאים זה אותו נהג מונית, מתווך, קוסמטיקאית או ספר. הם לא מגיעים בכלל לרף המס הזה שיתן מענה, וגם לא לכולם יש ילדים. אין פה מענה אמיתי. המענה האמיתי היה – אם הייתה הכרה בהוצאות רכב ודבירם נוספים או רפורמה בארנונה".

    "רק אלה שמגיעים לסף המס ושיש להם ילדים בגילאים האלה יקבלו את אותן הטבות מס", אומר כהן.



    0 תגובות