ח"כ טיבי בריאיון: "מי שחשב שהוא לשון מאזנים הבין שהוא משקל נוצה"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ טיבי בריאיון: "מי שחשב שהוא לשון מאזנים הבין שהוא משקל נוצה"

ח"כ אחמד טיבי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפר על חוק האזרחות שעבר אמש בכנסת בקריאה ראשונה ויוצא נגד הבריחה של רע"מ ומרצ מההצבעה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אחמד טיבי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת ארבי מימרן על רקע העברת חוק האזרחות בקריאה ראשונה, "שקד שיחקה עם הצד שהיא פוזלת אליו מהאופוזיציה, הם שיתפו פעולה להעביר את חוק האזרחות במתכונת ממשלית ומתכונת יותר קשוחה וקיצונית, ובדרך זו הם עקפו את רע"מ ומרצ ובעצם אמרו להם מי צריך אתכם".

עוד הוסיף טיבי ועקץ את עבאס, "מי שחשב שהוא משקל מאוזניים בקואליציה התברר כי הוא משקל נוצה. אם לא הייתי עושה הצבעה של אי אמון היה תמיכה של 90 ויותר חברי כנסת".

טיבי הבהיר כי החוק מאוד פוגע באוכלוסייה הערבית, "חמישה עשר אלף מקרים יש, מינימום 70 אלף אנשים קשורים בעיכוב בחוק הזה ובהקשחהץ חלק גדול מהציבור הזה נמצאים בנגב, הרבה מהם נישאים עם חברון, טול כרם. קלקליה. שכם ג'נין וכדומה. אני עצמי התחתני עם אישתי שהיא מטול כרם אז לא היה חוק. זה מאוד פוגע באנשים האלה".

טיבי סיפר על ההצבעה ואמר, "החוק המרכזי הוא של שקד, אחרי האי אמון הצלחתי לגרום לימין לא להצביע בעד החוק, אבל חשבתי שמרצ התנגדו, אבל הם עזבו את המליאה ולא הצביעו נגד החוק של שקד. זה היה מביך. הם הביכו את מרצ ורע"מ ואת עצמם. שקד רוקנה את חוק החשמל מתוכן, עד עכשיו אף בית לא התחבר לחשמל".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה קול יש לו…. בדיחת השנה