'אלפיס' הגיעה לישראל: שלג החל לרדת בצפון הגולן וצפוי להגיע לירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 'אלפיס' הגיעה לישראל: שלג החל לרדת בצפון הגולן וצפוי להגיע לירושלים

    בישראל נערכים לסופה 'אלפיס', באתר החרמון ובצפון הגולן החל השלג להערם. מזג האוויר הסוער יתפשט בהמשך היום לשאר אזורי הארץ. צפויים גשמים, רוחות חזקות ובשיא הסופה צפוי שלג כבד בבירה. בערים רבות קוצרו ימי הלימוד

    צילום: מועצה אזורית גולן
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסופה 'אלפיס': מזג האוויר הסוער הצפוי ברחבי הארץ ביממה הקרובה, בשיאו צפוי שלג כבד של כ-15-20 סנטימטרים בירושלים, הגיע לישראל. שלג החל לרדת הבוקר (רביעי) בצפון הגולן ועבודות פילוס הכבישים החלו.

    צילום: מועצה אזורית גולן

    צילום: מועצה אזורית גולן

    בערים בהם צפוי לרדת השלג יקצרו את יום הלימודים, בביתר עילית ובירושלים יסיימו את הלימודים כבר בשעות הצהרים, כך גם בערי הגליל והגולן. הרשויות המקומיות סיימו את ההיערכות עם מפלסות וכלים כבדים שיסייעו בפתיחת צירים.

    בהמשך היום, על פי התחזית צפוי מזג האוויר להתפשט לשאר אזורי הארץ כשבשעות הצהריים יתפשט הגשם עד לצפון הנגב וינשבו רוחות חזקות.

    משעות אחה"צ יחל לרדת שלג בהרי הצפון והמרכז כולל ירושלים. קיים חשש להצפות בערי החוף ולשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות וייעשה קר מהרגיל לעונה. גם בשעות הלילה מזג האוויר יהיה סוער. גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים מצפון הארץ ועד צפון הנגב. בהרי הצפון והמרכז ירד שלג כולל ירושלים. ינשבו רוחות חזקות. חשש להצפות בערי החוף ולשיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח.

    באיגוד ערים כינרת מסרו, כי עקב התרעת מזג אויר ועם תחילת כניסתה של הסופה אלפיס, שתלווה ברוחות של 60-70 קמ"ש וגשמים עזים- הוחלט על סגירה יזומה של כל חופי האיגוד בשעה זו, לשמירה על בטיחות הציבור.

    גם באתר החרמון עדכנו הבוקר כי הסופה 'אלפיס' הגיעה לאתר החרמון בשעות הלילה ועד כה התווספו כ-20 סמ' שלג טרי. שלג יורד גם כעת וצפוי לרדת ביממות הקרובות ואתר החרמון סגור לכניסת מבקרים.

    ברשות המים עדכנו הבוקר, כי מפלס הכנרת עומד על 210.545-, עליה של 2 סמ'. 1.745 מ מקו אדום עליון.



    0 תגובות