איגוד בעלי האולמות לליברמן: "הפסק עם ההצהרות המיותרות ותתחיל לפעול"

    נדב דוד No Comments on איגוד בעלי האולמות לליברמן: "הפסק עם ההצהרות המיותרות ותתחיל לפעול"

    בתגובה לדבריו של שר האוצר ליברמן כי משרדו יסייע לבעלי עסקים שנפגעו במשבר כל האומיקרון, בעלי האולמות וגני האירועים זועמים על דבריו הריקים מתוכן ואומרים, "השר לקח כנראה משימה אישית לעשות ככל שניתן על מנת לא לפצות את בעלי העסקים"

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הביקורת והמחאה הציבורית האדירה נגד מדיניות הממשלה, שר האוצר אביגדור ליברמן כתב היום (שלישי) מהבידוד על הסיוע לעסקים וכתב, "אנחנו ערוכים לעבור את הגל הזה תוך מתן סיוע ממוקד, שקול ואחראי לענפים שנפגעים. נמשיך לעקוב אחר הנתונים ופעילות המשק ונדאג שכל אחד יקבל את הסיוע המגיע לו".

    בנוסף, עדכן ליברמן כי יחולקו ערכות בדיקה בחינם, והוא פועל לבטל את התו הירוק שאין בו הגיון בריאותי לטענתו.

    מאיגוד בעלי האולמות וגני האירועים נמסר על דבריו של שר האוצר ליברמן: "השר לקח כנראה משימה אישית לעשות ככל שניתן על מנת לא לפצות את בעלי העסקים. עד שממשלת ישראל לא תגיע עם מדיניות ברורה להצלתנו, ענף האירועים ימשיך בהליך הגסיסה שלו".

    עוד הוסיפו כי "בזמן שהשר מוציא הודעות לתקשורת מביתו, ענף האירועים עומד על קרוב ל- 100 אחוז ביטולים, מאות אלפי עובדים שוב חיים בחוסר וודאות כשהחרב מונפת מעל צווארם, ועדיין אין שום מתווה פיצוי באופק. אנחנו דורשים מליברמן להפסיק עם ההצהרות המיותרות, ולהתחיל לפעול למען אנשי ענף האירועים שממשיכים לסבול מתשלומי תקורות אדירות מדי חודש, לצד אובדן הכנסות מוחלט".



    0 תגובות