פרופ' ארנון אפק: "לא רואים עלייה באשפוזים הקשים"

אסתי פלד No Comments on פרופ' ארנון אפק: "לא רואים עלייה באשפוזים הקשים"

סמנכ"ל בית החולים שיבא פרופ' ארנון אפק בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מעדכן על מצב התחלואה בבתי החולים והאם אנחנו לקראת סופה של המחלה? והאם נכון לקחת את החיסון הרביעי?

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' ארנון אפק לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות וסמנכ"ל בית החולים 'שיבא', התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ועדכן כי כעת, "יש עלייה בתחלואה אבל לא רואים עלייה באשפוזים קשים. גם במדינות אחרות אנחנו רואים עלייה בחולים הקשים. גם כמות האנשים בישראל שלקחו את הבוסטר זה עדיין גבוה".

על השאלה האם הגל הנוכחי יהיה חלש מבחינת חולים קשים אומר פרופ' אפק, "הייתי מחכה עוד שבוע עד עשרה ימים ולראות אם זה נשאר סטטי. כרגע אנחנו מדברים על גל שמאוד מאוד מדבק והוא הולך להיות הזן השולט. זה תחילתו של סוף המחלה לפחות במחוסנים".

על החיסון הרביעי אומר אפק, "מי שלא קיבל את החיסון השלישי צריך לקבל אותו. אבל ישנם אנשים שקיבלו את החיסון השלישי מזמן ולגביהם עולה השאלה האם הם צריכים לקבל חיסון רביעי? היום התחלנו הראשונים בעולם את המחקר על החיסון הרביעי, זה בדרך כלל אוכלוסייה יותר מבוגרת שמהם היו יותר חולים קשים בטרום עידן החיסונים. לכן יש הצדקה לבחון ואולי אף להתחיל לקבל את החיסון הרביעי".



0 תגובות